1. Ahogy már írták, ezzel csak eveszne az egységes harver elõnye. A fejlesztõknek figyelembe kéne venniük mondjuk a "3. szintû xbox processzor" elterjedtségét, mielõtt arra is optimalizálják a játékot. A vásárlóknak a játékborító hátulján kéne nézniük a gépigényeket, ha éppencsak elérik a minimumot akkor játék szaggatna és ronda lenne... Épp ezek ellen vettek inkább konzolt!
2. A grafikai verseny egy eléggé jelentéktelen tényezõvé vált.
A csúcs PC-k ereje már messze meghaladja a konzolokét, mégis a Crysis volt az utolsó játék ami kihasználta. Ok, kalózkodás, meg minden, de tényleg EGY SEM volt azóta! Egyszerûen nincs annyi ember aki beruházna még szebb játékokba, és piacot nyújtana azok fejlesztõjének.
3. A konzolok úgysem attól függõen "bírják" hogy mennyi kapacitásuk van. A te módszereddel PS3-szintû alkatrészeket lehetne csapni egy 360-hoz, de mégis úgy tûnik hogy a PS3 aminek ezek már megvannak, nem nagyon állja ki az idõ próbáját.