Kit zavar, hogy 5 éves motor... a Half-Life 2 elég jól néz ki még ma is, abban a formájában ahogy 2004-ben megjelent. Azóta meg ugyebár az egész Source engine-t is fejlesztették, már az egész játékban van pl. HDR támogatás is, fejlõdött maga az alapjáték is. És tényleg piszok jól néz ki még ma is.
Láttam már képeket az idtech5-ös motorról, a RAGE-bõl, engem nem gyõzött meg, csinosítgatott Doom3 motornak néz ki, ami csak képen mutatott jól, valójában nem annyira jó, semmi esetre sem olyan idõtálló, mint a Quake3. Kár, hogy a Source motort nem licenszelték olyan sok játékhoz, nekem az Unreal motoros játékok pl. sohasem tetszettek, egyik generáció sem. Egy bajom van csak a Source-al, hogy nem OpenGl-re írták. Rühellem a DirectX-et, meg az OpenGl régen is sokkal jobban nézett ki. Kár hogy Carmack a Doom3-al nem tudta úgy kihozni belõle a maximumot, mint a Quake3 idején.