Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic
by Tom "WKLINK" Cofield by Tom "WKLINK" Cofield
Introduction Bevezetésének
Well, you know you must be doing something right if you have released five different versions of a title. Hát, tudod, hogy kell valamit jól csinál, ha már kiadta öt különbözõ változata egy címet. Granted, sometimes a fifth of something isn't always a good thing Nyújtott, néha egy ötödik valami nem mindig jó dolog (Think Rocky 5 or anything after SAW 2 ). (Think Rocky 5 vagy bármi után SAW 2). But in the Silent Hunter game series each title has continued to improve on the previous version to create a unique experience for gamers that really hasn't been matched by any other game title. De a Silent Hunter játéksorozat egyes címek tovább javította a korábbi verziót hozzon létre egy egyedi élményt a játékosok számára, hogy valóban nem járt semmilyen más játék címet.
For 2010, Ubisoft plans to release the fifth version in the installation. Silent Hunter 5: The Battle of the Atlantic revisits the theatre first visited in Silent Hunter II and Silent Hunter III . 2010-re, az Ubisoft kibocsátását tervezi az ötödik változat a telepítés. Silent Hunter 5: The Battle of the Atlantic vizsgálja felül a színházat elõször látogatott Silent Hunter II Silent Hunter III. While this may seem like a rehash, there are some significant differences to this title that make it appealing to the virtual submariner. Bár ez úgy tûnik, mint egy felmelegít, van néhány jelentõs különbség, hogy ezt a címet, mint teszik vonzó a virtuális Submariner. I have had the pleasure to put in about ten hours with the title and look forward to putting more time in after the game is released. Én már volt szerencsém, hogy hozzanak tíz óra, a cím és várom, hogy üzembe több idõt a meccs után szabadul fel.
New for 2010: The Type VII Boat New for 2010: A Type VII Boat
Past versions of Silent Hunter gave the opportunity for the gamer to man several different types of U-boats; ranging from the very short range Type II series to the high tech Type XXI series boats. Múlt változatok a Silent Hunter megadta a lehetõséget a játékosnak, hogy az ember különbözõ típusú tengeralattjáró, kezdve a nagy hatótávolságú Type II sorozat a high-tech XXI típusú sorozat a hajókat. In Silent Hunter 5 the developers decided to dedicate themselves to only one type of boat, the Type VII series of warships. Silent Hunter 5-ben a fejlesztõk úgy döntött, hogy szentelik magukat, hogy csak egy típusú hajó, a Type VII sor hadihajók. These ships were the only real offensive submarine the Germans had in 1939 and soldiered on well into 1945. Ezek a hajók voltak az egyetlen igazi támadó tengeralattjáró a németek már 1939-ben és soldiered jól a 1945-ben.
The decision to not (at least initially) model the Type IX and later models (to include the XXI) will probably be looked upon as a negative by some in the community but once you start moving around in the submarines you will start to get an understanding as to why only the VII was initially created. A döntés, hogy nem (legalábbis kezdetben) modell típusú IX és késõbbi modellekben (az tartalmazza a XXI) valószínûleg tekinteni, mint a negatív néhány a közösségben, de ha egyszer elkezd mozogni a tengeralattjárók akkor veszi kezdetét kap egy megértéséhez, hogy miért csak a VII-t eredetileg. Who knows, if the game sells well there might very well be additional types put into service using this engine. Ki tudja, ha a játék jól eladja talán akad nagyon jól lehet más típusú üzembe helyezni, ezzel a motorral.
The other decision that was made was to have the war conclude in 1943 as opposed to spanning the entire war. A másik döntés, hogy történt az volt, hogy a háború 1943-ban kötnek szemben felöleli az egész háborút. I am not totally sure that I agree with this idea since the Type VII U-Boat did continue to serve for the entire war although most were replaced by longer range Type IX boats. Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy egyetértek ezt az elképzelést, mivel a Type VII U-Boat továbbra sem szolgálja az egész háború legtöbben azonban helyébe már számos típusú hajók IX. Personally I could have seen the boats continue on until 1944 when the channel ports were rendered non useable by the Allies. Személy szerint én is láttam a csónak folytatódik 1944-ig, amikor a csatorna kikötõk nem használható nyújtott a szövetségeseknek. It could be that there is a plan for an add on that creates the opportunity to use a later type from 1943 to 1945 but that is complete speculation on my part. Lehet, hogy van egy terv, egy add on, hogy megteremti a lehetõséget hogy egy késõbbi típus 1943-1945 de ez a teljes spekuláció a részemrõl.
Ubisoft's UPlay Ubisoft's UPlay
I suppose this is as good a place as any to bring up Ubisoft's new Digital Rights Management System titled UPlay, their new DRM that requires a fulltime Internet connection. Gondolom, ez olyan jó hely, mint bármely felnevelni Ubisoft új Digital Rights Management System címmel UPlay, új DRM-mel, ami megköveteli a teljes munkaidõs Internet kapcsolat. Ubisoft has announced that UPlay will be included in all of its future releases starting with Assassins Creed II and would include Silent Hunter 5 . Az Ubisoft bejelentette, hogy UPlay része lesz, annak minden késõbbi kiadásaiban kezdve Assassins Creed II, és ez magában foglalja Silent Hunter 5. There is a large and quite vocal group of naval combat fans in the Subsim Forums that has stated point-blank they will not purchase the sim if it has Ubisoft's UPlay Services included. Van egy elég nagy és vokális csoport haditengerészeti elleni szurkolók a Subsim Fórum, amely kerek perec kijelentette, nem fogják felvásárolni a sim, ha azt az Ubisoft UPlay szolgáltatások is.
This is my opinion on this controversial topic. Ez a véleményem errõl a vitatott téma. I am not a fan of Ubisoft's UPlay Service as it is currently provided. Én nem vagyok rajongó Ubisoft's UPlay Szolgálat, mivel jelenleg. It isn'ta deal killer for me, but it can be a decision maker if I am on the fence concerning the purchase of a piece of software. Ez nem egy gyilkos foglalkozik nekem, de lehet egy döntéshozó, ha én vagyok a kerítésre vonatkozó beszerzése egy szoftver. DRM software should make it difficult for hackers to copy and use the game, but it should be as minimally intrusive as possible for the purchaser of the software. DRM szoftver kell, megnehezíti a hackerek másolni, és használja a játék, de meg kell, mint a lehetõ legkisebb mértékben történõ beavatkozástól a vásárló a szoftver. Any DRM that prevents legitimate users from playing the game is a bad piece of software. Bármely DRM amely megakadályozza, hogy a jogos felhasználók a játékot egy rossz darab szoftver. It has to be remembered that it isn't the hackers that pay the salaries of the executives in charge — it is the legitimate buyers of the game. Azt nem szabad elfelejteni, hogy nem a hackerek, hogy kifizeti a bérek a felelõs vezetõk -, hogy a jogos vevõk a játékot. Alienate them enough and there will fewer purchases. Elidegenító nekik elég, és nem lesz kevesebb a beszerzést. There are ways to check for legitimate users without resorting to such methods. Több lehetõség is van, hogy ellenõrizze a jogszerû felhasználó anélkül, hogy az ilyen módszereket. Just look at what StormEagle Studios did with their DRM protection software. Csak nézzük meg, mi StormEagle Studios nem azok DRM-védelmi szoftver. It isn't perfect, but in my opinion it does what it should do — allow legitimate game owners to play without constantly needing to be connected to the Internet. Nem tökéletes, de véleményem szerint mit kellene tenni - lehetõvé teszi a jogos tulajdonosok játékot játszani anélkül, hogy állandóan szüksége csatlakozik az internetre.
What do you think? Discuss it further in this SimHQ Forum thread. Mit gondol? Beszélje meg továbbá azt, SimHQ fórum téma.
Possibly the First True Submarine Simulation Ever Made? Talán az elsõ igazi Submarine Simulation Ever Made?
I know that the original Silent Hunter through Silent Hunter 4 have been classified as submarine simulations, but Silent Hunter 5 has raised the genre another level and is really approaching the true simulation standard. Tudom, hogy az eredeti Silent Hunter 4 Silent Hunter keresztül sorolták be tengeralattjáró szimulációkat, de a Silent Hunter 5 emelte a mûfaj egy másik szinten, és valóban közeledik a valódi szimuláció szabványt. In the past you could just jump from station-to-station in the game. A múltban csak akkor lehet ugrani station-to-állomás a játékban. While that was understandable considering the limitations of previous game engines, it was a detraction from total immersion. Bár ez érthetõ volt korlátait figyelembe véve a korábbi játék motorok, volt kisebbítés a teljes merítés. Being able to instantly fly through a submarine was unrealistic, but until now there really wasn't much of an alternative. Hogy képes azonnal repül egy tengeralattjáró volt irreális, de eddig tényleg nem volt sok alternatíva.
Silent Hunter 5 has finally brought something that most of us virtual submariners have been looking for — a true, fully rendered submarine interior. Silent Hunter 5 utilizes the entire submarine from stem-to-stern allowing you to actually see all the compartments. Silent Hunter 5 végül hozott valamit, hogy a legtöbb virtuális tengeralattjárósok velünk van látszó részére - egy valódi, teljesen kiolvasztott tengeralattjáró belsejébe. Silent Hunter 5 használja a teljes tengeralattjáró az õssejt-to-zord, amely lehetõvé teszi, hogy valóban látni a rekeszek. It also means that you can't just teleport from one section of the sub to another. Ez azt is jelenti, hogy nem csak a teleport egy részét a sub a másikba. Keyboard commands are much more limited than in Silent Hunter 3 and Silent Hunter 4 . Billentyûparancsok nem sokkal korlátozottabb, mint a Silent Hunter 3 és a Silent Hunter 4. You are the captain of the boat and in the game you should walk around and interact with the crew. Te vagy a kapitány a hajó és a játékot meg kell sétálni és együtt tevékenykedni a legénység. It also means you might have to run, and I mean run , back to the bridge to take a look through the periscope or to give orders. Azt is jelenti, hogy lehet, hogy fuss, fuss, és értem, vissza a hídra, hogy nézze át a periszkóp, illetve, hogy megrendeléseiket.
The crew will interact and will do various things depending on what job is necessary at the time. A legénység kölcsönhatásba lépnek, és különbözõ dolgokat csinál attól függõen, hogy milyen munka van szükség abban az idõben. Take a look at this video from Subsim that demonstrates the reloading of the forward torpedo tube as represented in the game. Nézd meg ezt a videót a Subsim amely tanúsítja, hogy a határidõs újratöltése torpedó csõ képviselt a játékban. While the reloading looked more to me like an instructional video to new U-boat crews than a real life reload under combat situations, it was still by far the most realistic looking depiction yet created for a submarine simulation. Míg az újratöltése jobban nézett rám, mint egy oktató videó az új U-hajó legénysége, mint a való életben újratöltése szerint elleni helyzeteket, még mindig messze a legrealisztikusabb látszó ábrázolás még létrehozott egy tengeralattjáró szimuláció.
Compartments look great and the detail is even better than Silent Hunter 4 . Rekesz néz ki, és a részleteket még jobb, mint a Silent Hunter 4. While it is impossible to truly create the claustrophobic conditions that submarine crews had to endure (I have been aboard the U505 and USS Pampanito ) this is about as close as you can get without dragging your computer into a small room. Miközben lehetetlen valóban megteremteni a feltételeket, hogy klausztrofóbiás tengeralattjáró legénysége kellett elszenvednie (I have been fedélzetén U505 és a USS Pampanito) ez az egész a lehetõ legközelebb kaphat nélkül húzza el a számítógépet egy kis szobában.
Simple things like clicking on a crew member and asking them about their day-to-day life or giving them encouragement results in improved morale for that crew member. Egyszerû dolgok, mint például kattintva a személyzet egy tagja, és felkéri õket, hogy napról-napra biztosítja számukra élet vagy bátorítást javulását, a hangulat, hogy a személyzet tagja. I suspect ignoring this probably will lead to resentment and poor performance. Gyanítom, ez valószínûleg figyelmen kívül hagyva vezet haragot és a rossz teljesítmény. It looks like taking the crew for granted will not be part of this game. Úgy néz ki, mint megtenni a legénység biztosra nem lesz része a játék. Crew management and interaction is a very important element in Silent Hunter 5 . A személyzet irányítása és interakció nagyon fontos eleme a Silent Hunter 5.
Go To Page 2 Go To Page 2
Click here to go to top of this page. Kattintson ide, hogy a lap tetejére.