One of the reasons that Silent Hunter 3 and Silent Hunter 4 have remained on hard drives long after other games have been erased is because of the robust campaign system the developers put in place. Silent Hunter 5 continues to have dynamic campaign elements, but also adds a branching campaign system where the player gets to pick exactly where and how they want to continue the war effort. Ennek egyik oka, hogy a Silent Hunter 3 Silent Hunter 4 és maradt a merevlemezek után hosszú idõ elteltével más játékok is törölték, mert az erõteljes kampány rendszer a fejlesztõk létrehozni. Silent Hunter 5 továbbra is dinamikus kampány elemeit, hanem azt is hozzáteszi, A kampány elágazó rendszer, amelyben a játékos felvenni pontosan hol és hogyan akarják folytatni a háborús erõfeszítéseket. Players can slug it out in the North Atlantic or sail into the Mediterranean Sea. A játékosok meztelencsiga ki az észak-atlanti vagy hajóznak be a Földközi-tenger.
Like its previous cousins, there is a variety of ways that you can either crank up, or tone down the realism in the game. Mint a korábbi unokatestvérek, van sokféle módon lehet bármelyik hajtókar fel, vagy enyhébb formában a realizmus a játékban. Realistic dive times, ship targeting, torpedo reloads, battery life, fuel, ability to see your boat in third-person among other things are items that can be turned off or on depending on the type of play you prefer. Reális merülés szer, hajó célzást, torpedó újratölt, akkumulátor-élettartam, üzemanyag, képesség, hogy a csónak a harmadik személy, többek között olyan tételek, hogy kikapcsolható, vagy típusától függõen a játék szeretné. Some will want to play the game with absolutely no "cheats" so they can feel as close to a realistic naval combat experience as possible while others (like me) can't wait to jump to external view so they can admire their explosive handiwork first hand. Néhány akarnak majd játszani a játékot egyáltalán nem "csal", így érzik legközelebb reális haditengerészeti tapasztalataival lehetséges, míg mások (mint én), alig várom, hogy ugrik a külsõ érdekében, így megcsodálhatjuk az elsõ robbanó kézimunka kéz.
As I said earlier, before the introduction of the "interactive U-Boat" means that gameplay is slightly different than it was before. Mint már mondtam, bevezetése elõtt az "interaktív U-Boat" azt jelenti, hogy a játékmenet kicsit más, mint korábban volt. Manning stations in the past was as simple as hitting a key and you were there. Manning állomások a múltban volt, olyan egyszerû, mint egy ütés gombot, és ott voltál. You can still man stations, but now you have to "walk" in real time to that station. Ön még mindig az ember van, de most már a "séta" valós idõben az állomásra. It also means you may not be where you need to be when the proverbial [enemy] stink hits the fan. Azt is jelenti, hogy nem lehet, hol kell, ha a közmondásos [ellenség] bûz eléri a ventilátort. In essence, you have to learn to trust your crew and likewise you have to build your crew up. Lényegében, meg kell tanulnod bízni a személyzet és a szintén be kell építeni a legénység fel.
Compared to the relatively roomy Type IX and their US counterparts, the Type VII was small and very cramped. Összehasonlítva a viszonylag tágas típusa IX és USA-beli, a Type VII kicsi volt és nagyon zsúfolt. This mean close quarters and intimate surroundings. Ez azt jelentené, közelrõl és meghitt környezetben. I haven't seen any Das Boot human-type drama among the crew members yet, but it might be a nice touch for the developers to add. Nem láttam semmilyen Das Boot humán-típusú dráma között, a személyzet tagjai még, de talán egy jó húzás a fejlesztõk hozzá. Perhaps its already in there and I haven't seen it unfold? Lehet, hogy már ott, és én még nem láttam, hogy bontakozik ki?
The game is going to come with a multiplayer feature that will allow for (hopefully!) virtual wolfpacks. A játék fog jönni a multiplayer funkció, amely lehetõvé teszi (remélhetõleg!) Virtuális wolfpacks. I haven't delved enough into the game due to time constraints to actually see if wolf pack tactics are used. Még nem elég delved a játék idõ szûkössége miatt, hogy ténylegesen hátha farkasfalka taktikát használják. I hope they are. Remélem vannak. One of the biggest reasons that the U-boats became such a threat was because of their quick ability to decimate a convoy. Az egyik legnagyobb oka annak, hogy a tengeralattjárók vált egy ilyen fenyegetés miatt gyorsan képes megtizedel kötelék. One Type VII, on its own can do some damage, sink a ship or two, but the boat is really too small to do more than cause fear and apprehension among the entire convoy. Egy Type VII saját tehetünk némi károsodás, a hajó elsüllyed, vagy kettõ, de a hajó tényleg túl kicsi, hogy tegyen többet, mint oka a félelem és a félelem között, az egész konvojt. But a wolf pack has the capability to destroy or damage lots of ships. De egy farkasfalka rendelkezik azzal a képességgel, hogy elpusztítsa vagy sérülés sok hajót. In addition, survival of the boats tends to rely on the dilution of escorts. Ezen felül, fennmaradása a hajók inkább afelõl, hogy a hígítás a kíséret. If the escorts realize that there may be more than one ship attacking a convoy they will be less likely to send all of their warships to counter just one submarine. Ha a kíséret észre, hogy nem lehet több mint egy hajót támadó kötelék lesznek kevésbé valószínû, hogy küldje el az összes saját hadihajók elleni csak egy tengeralattjáró.
Final Thoughts Gondolat végleges
To be honest, I was mildly surprised by the fit-and-finish of Silent Hunter 5 . Hogy õszinte legyek, én kissé meglepte a roham-és megmunkálása Silent Hunter 5. That is not meant to take away anything from the seasoned development team. Ez azonban nem azt jelentette, hogy vegye el semmit a tapasztalt fejlesztõ csapat. I have reviewed games that were gold launches with more issues than this Beta has demonstrated. Nekem van felül játékokat arany indít több kérdés, mint ez a Beta bizonyította. I didn't get the opportunity to test the multiplayer code so I can't comment on that, but the single player setup is polished. Nem kaptam meg a lehetõséget, hogy tesztelje a multiplayer kódot, így nem tudok véleményt, de a single player beállítása polírozzák. Undoubtedly, I will have some nitpicks that I can throw out in the final shipping release, but lets see if those are still there with the final copy of the game. Kétségtelen, hogy fogok egy kis nitpicks, hogy én is dobja ki a végleges kereskedelmi release, de lássuk, ha ezek még mindig ott az utolsó példányt a játékot.
This game won't replace Silent Hunter 4 on my hard drive, but Silent Hunter 5 will have a spot right next to it. Ez a játék nem helyettesíti a Silent Hunter 4 az én merevlemezre, de a Silent Hunter 5 lesz a helyszínen joga mellette. Short of a complete screw-up on someone's part this game looks to be a real winner. Rövid egy teljes rumli valaki részérõl ez a játék úgy néz ki, hogy egy igazi gyõztes. I looked forward to it before I got the preview copy, but after spending time with it and seeing its features, details, and remarkable graphics, I am very excited to get my hands on the final version. Azt várta, hogy mielõtt az elõnézet példányt, de miután idõtöltést vele, és látta, annak jellemzõi, a részleteket, és figyelemre méltó grafikával, nagyon izgatott vagyok a kezem a végleges változatot.
Previewer's System Specs Sajtóbemutató's System Specs
•Intel Core 2 Duo 8500 processor Intel Core 2 Duo processzor 8.500
•Asus Maximus motherboard Asus Maximus alaplap