SimHQ.com SimHQ Honlap Fórumok Fõoldal Cikkek Könyvtár Hírarchívum Fórum ArchiveWho Online közösségi Letöltések Linkek Naptár Directory FAQ Könyvtár Multiplayer Release Dates SimHQ TV Preview február 18, 2010 Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic Tom WKLINK Cofield Bevezetés Well tudja, hogy kell valamit jól csinál, ha már kiadta öt különbözõ változatait egy címet. Nyújtott, néha egy ötödik valami nem mindig jó dolog Silent Hunter V (Think Rocky 5 vagy bármi után SAW 2). De a Silent Hunter játéksorozat egyes címek tovább javította a Az elõzõ verziót hozzon létre egy egyedi élményt a játékosok számára, hogy valóban nem járt semmilyen más játék címet. 2010-re, az Ubisoft kibocsátását tervezi az ötödik változat a telepítés. 5 Silent Hunter: The Battle of the Atlantic vizsgálja felül a színház elsõ felkeresett Silent Hunter II és Silent Hunter III. Bár ez úgy tûnik, mint egy felmelegít, van néhány jelentõs különbség, hogy ezt a címet, mint teszik vonzó a virtuális Submariner. Én már volt szerencsém, hogy hozzanak tíz óra, a cím és várom, hogy üzembe több idõt a meccs után szabadul Silent Hunter 5 New for 2010: Type VII Boat Korábbi változatok a Silent Hunter megadta a lehetõséget a játékosnak, hogy az ember különbözõ típusú tengeralattjáró, kezdve a nagy hatótávolságú Type II sorozat a high-tech XXI típusú sorozat a hajókat. Silent Hunter 5-ben a fejlesztõk úgy döntött, hogy fordítsa magukat, hogy csak egy típusú hajó, a Type VII sor hadihajók. Ezek a hajók voltak az egyetlen igazi támadó tengeralattjáró a németek már 1939-ben és soldiered jól a 1945. A döntés, hogy nem (legalábbis kezdetben) modell a Type IX és késõbbi modellekben (, hogy tartalmazza a XXI) valószínûleg nézett upon negatív néhány a közösségben, de ha egyszer elkezd mozogni a tengeralattjárók akkor kezdi kap annak megértése, hogy miért csak a VII-t eredetileg. Ki tudja, ha a játék jól eladja talán akad nagyon is más típusú üzembe helyezni, ezzel a motorral A másik döntés, hogy történt az volt, hogy a háború 1943-ban kötnek szemben felöleli az egész háborút. Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy egyetértek ezt az elképzelést, mivel a Type VII U-Boat továbbra sem szolgálja az egész háború legtöbben azonban helyébe már számos típus IX csónakok Személy szerint én is láttam a csónak folytatódik 1944-ig, amikor a csatorna kikötõk nem használható nyújtott a szövetségeseknek. Lehet, hogy van egy terv, egy add on, hogy megteremti a lehetõséget hogy egy késõbbi típus 1943-1945 de ez a teljes spekuláció a részemrõl Ubisoft's UPlay Gondolom, ez olyan jó hely, mint bármely felnevelni Ubisoft új Digital Rights Management System címmel UPlay, új DRM-mel, ami megköveteli a teljes munkaidõs Internet kapcsolat. Az Ubisoft bejelentette, hogy UPlay része lesz, annak minden késõbbi kiadásaiban kezdõdõ Assassins Creed II és magában Silent Hunter 5. Van egy elég nagy és vokális csoport haditengerészeti elleni szurkolók a Subsim Fórum, amely kerek perec kijelentette, nem fogják felvásárolni a sim, ha azt az Ubisoft UPlay szolgáltatások is. Ez a véleményem errõl a témáról ellentmondásos Én nem vagyok rajongó Ubisoft's UPlay Szolgálat, mivel jelenleg. Ez nem egy gyilkos foglalkozik nekem, de lehet egy döntéshozó, ha én vagyok a kerítésre vonatkozó beszerzése egy szoftver. DRM szoftver kell, megnehezíti a hackerek másolni, és használja a játék de meg kell lennie a lehetõ legkisebb mértékben történõ beavatkozástól a vásárló a szoftver. Bármely DRM amely megakadályozza, hogy a jogos felhasználók a játékot egy rossz darab szoftver. Azt nem szabad elfelejteni, hogy nem a hackerek, hogy kifizeti a bérek a felelõs vezetõk -, hogy a jogos vevõk a játékot. Elidegenító nekik elég, és nem lesz kevesebb a beszerzést. Több lehetõség is van, hogy ellenõrizze a jogszerû felhasználó anélkül, hogy az ilyen módszereket. Csak nézzük meg, mi StormEagle Studios nem azok DRM-védelmi szoftver. Ez nem tökéletes, de véleményem szerint mit kellene tenni - lehetõvé teszi jogos tulajdonosainak, hogy játék nélkül játszanak állandóan szüksége, hogy csatlakozik az internetre. Mit gondol? Beszélje meg továbbá azt, SimHQ fórum téma. Talán az elsõ igazi Submarine Simulation Ever Made? Tudom, hogy az eredeti Silent Hunter keresztül Silent Hunter 4 sorolták be tengeralattjáró szimulációk, de a Silent Hunter 5 felvetette a mûfaj egy másik szinten, és valóban közeledik a valódi szimuláció szabvány. A múltban csak akkor lehet ugrani station-to-állomás a játékban. Bár ez érthetõ volt korlátait figyelembe véve a korábbi játék motorok volt kisebbítés a teljes merítés. Hogy képes azonnal repül egy tengeralattjáró volt irreális, de eddig tényleg nem volt sok alternatíva. Silent Hunter 5 végül hozott valamit, hogy a legtöbb közülünk virtuális tengeralattjárósok van látszó részére - egy igazi teljesen kiolvasztott tengeralattjáró belsejébe. Silent Hunter 5 használja a teljes tengeralattjáró az õssejt-to-zord, amely lehetõvé teszi, hogy valóban látni a rekeszek. Ez azt is jelenti, hogy nem csak a teleport egy részét a sub a másikba. Billentyûparancsok nem sokkal korlátozottabb, mint a Silent Hunter 3 és a Silent Hunter 4. Te vagy a kapitány a hajó és a játékot meg kell sétálni és együtt tevékenykedni a legénység. Azt is jelenti, hogy lehet, hogy fuss, fuss, és értem, vissza a hídra, hogy nézze át a periszkóp, illetve, hogy megrendeléseiket. Silent Hunter 5 A legénység kölcsönhatásba, és nem különbözõ dolgokat, attól függõen, hogy milyen munka van szükség abban az idõben. Vess egy pillantást a videót a Subsim amely tanúsítja, hogy a határidõs újratöltése torpedó csõ képviselt a játékban. Míg az újratöltése jobban nézett rám, mint egy oktató videó az új U-hajó legénysége, mint a való életben újratöltése harci alkalmazás mellett, hogy még mindig messze a legrealisztikusabb keresett ábrázolás még létre egy tengeralattjáró szimuláció. Rekesz néz ki, és a részleteket még jobb, mint a Silent Hunter 4. Miközben lehetetlen valóban megteremteni a feltételeket, hogy klausztrofóbiás tengeralattjáró legénysége kellett elviselni (I have been fedélzetén U505 és a USS Pampanito) ez körülbelül olyan közel, mint lehet kapni nélkül húzza el a számítógépet egy kis szobában. Silent Hunter 5 Silent Hunter 5 egyszerû dolgok, mint például kattintva a személyzet egy tagja, és felkéri õket, hogy napról-napra életet vagy bátorítást ad nekik javulását, a hangulat, hogy a személyzet tagja. Gyanítom, ez valószínûleg figyelmen kívül hagyva vezet haragot és a rossz teljesítmény. Úgy néz ki, mint megtenni a legénység biztosra nem lesz része a játék. A személyzet irányítása és interakció nagyon fontos eleme a Silent Hunter 5 Go To Page 2 Kattintson ide, hogy a lap tetejére. Adatvédelmi nyilatkozat | SimHQ Copyright 1997-2010 Staff, SimHQ Inc. Minden jog fenntartva.