"gyonyorut nem mondhatsz ra, hiszen alapveto hianyossagai vannak"
Az alapvetõ hiányosságok mit jelentenek, azt hogy nem valósághû? Miért ne lehetne gyönyörû valami, ami nem valósághû? Az én véleményem meg az, hogy néhány kivételével minden nextgen játék gyönyörû (az u3 engines játékokat tartom kivételnek általában), és nagyon sok szép játék van korábbról is.
Én nem mondom rossznak, hogy eljutottunk eddig, de én már nem látom értelmét további grafikai fejlesztésnek õszintén szólva. Sokkal inkább örülnék, ha végre nem 4-5 gombal irányítható, full árkád lövöldözõs játékokat adnának ki. Rengeteg jó példa van, amikbõl vehetnének ötletet, és összerakhatnának akár hetekig élvezhetõ FPS-t (fõleg ha COOPot, és jó játékmódokkal telített, taktikusabb multit raknak bele). Ráadásul egy küldetés és pályaszerkesztõ is eléggé megtudja nyújtani egy játék hosszát, és végképp nem értem miért hagyják ki mindenbõl (persze valószínûleg tudom, konzolok).
Én legalábbis FPS/(taktikai)TPS szemszögbõl nézem a dolgot, mert engem ezek érintenek.
ArmA II -ben volt a reményem (elsõ részével már több hónapja játszunk), természetesen AI tök hülye legtöbb helyen (elsõ részben addonnal már nagyon jó), rengeteg bug, és annyira optimalizálatlan, hogy egyik küldetés 35 fps-el megy, a másik 15 -el (mondjuk Windows 7-en már a 15-bõl 25 lett, csak megakadásokkal). Fizika sem került bele különösebben, sciptelt rombolásoktól eltekintve. Ha az 1-et veszik alapul, és az AI -t tökéletesítik, fizikát növelik, és 2 magra optimalizálják (egy kicsi graf tuningal max) talán 20x annyi vevõje lett volna. Persze még 10 patch, meg mikor már lesz sok jó letölthetõ küldetés és lesz mindenkinek gépe ami viszi (2-3 év múlva) akkor lehet beindul...