Amit írsz az az az eset, amikor az 5 milliós autóban 3Ft-ot spórolnak azon, hogy egy alátétet mûanyagból csináljanak fém helyett. De ha megnézzük hány alátét van, meg hány hasonló spórolás, rögtön rájössz hogy az autó enélkül 10 mila lenne, ami meg nem versenyképes ár. Én speciel nagy ívben lesz.rom a storylinet minden játéknál. Ahogy a grafikát is. Ami engem érdekel az a kihívás, az hogy a zöld pixelhalmaz amibe nekem bele kell irányítanom a pirosat ork-e vagy alien az k.rvára nem érdekel, csak az hogy folyamatosan nehezedjen, és lekössön. Szóval szerintem pont a storyra fordított idõ kidobott pénz, és a storykat írók, és ezért fizetést kapók ingyenélõ léhûtõk. Helyettük inkább a játékok nehézségét kellene belõni normálisan, a la Blizzard.
20 éve biztos voltál vagy 5 éves, ezért gondolhattad azt, hogy a valóságnál részletgazdagabb lehet a valóság 1 része (monitorod). Közben felnõttél, rájöttél hogy ez paradoxon, de ezért nem a video kártya gyártók a felelõsek. Abban teljesen igazad van, hogy a technika annyira fejlõdik, ahogy a profitérdek engedi. De nem úgy ahogy te leírod. A valóság az, hogy ha volna vevõ arra, hogy 3 havonta lefosd a bokádat, hogy mekkorát fejlõdött a technika, akkor 25-25 millió kínaiból csinálna az nvidia meg az ati hardwaremérnököt, és ott lenne az irtózatos fejlõdést. Csakhogy te nem tudsz kifizetni 3 milliárd USD-t 1 videokártyáért, így kicsit lassabbra vették a tempót. Ez van, a nagy tömegek 20 ezerért vesznek videozsugát, akármilyen legyen is az. Azért meg tök fölösleges fejleszteni, hogy 3 havonta 5x olyan jó kártyát kaphassanak 20 ezerért.