- a játék készítõi maguk törekednek arra, hogy a játékuk az igazi NBA-re hasonlítson, nem véletlenül beszélünk szimulációról - ergo ha az NBA Jam nevû játékról beszélnénk, akkor senkinek nem jutna eszébe a realisztikusság számonkérése. A mezõnygólok százaléka nem valami mellékes, félresöpörhetõ adat, hanem alapvetõen fontos eleme a játékmenetnek, és semmi más nem szükséges a pontos beállításához, csak 2 hét tesztelés a játék megjelenése elõtt. Ez a jelek szerint elmaradt.
- a játékok nyilván nem tökéletesek, de azt erõsen kétlem, hogy az lenne a fejlõdés útja, ha azt mondom, hogy jó ez így ahogy van, majd a játékosok kijavítják maguknak azt, amit mi elcsesztünk... És lám, a fejlesztõk is másképp látják, mint te, ezért lesz patch - szerencsére.
- a sliderek azért vannak, hogy ha valakinek speciálisak az igényei, akkor a saját képére formálhassa a játékot, és nem azért, hogy játszhatóvá tegyék azt, ami alapból el van rontva. Kiveszed a lemezt a tokból, beteszed a meghajtóba és játszol. Ez a cél, nem pedig az, hogy lejátszol 20 meccset, majd rájössz, hogy a statisztikák egy része teljesen rossz, és kezdheted elõrõl az egészet, miután napokon át próbálgatod a megfelelõ slidereket.
- Nem csak egy meccsrõl beszélünk, hanem kb. 50 meccs átlagáról, ergo teljesen mindegy, hogy hány percesek a negyedek, az AI messze túl magas százalékkal értékesíti a dobásait és pont. Ez egy hiba, amit ki kell javítani. Jah, és természetesen nem csak az ellenfél AI által vezérelt játékosairól van szó - a saját csapatom erõcsatárai és centerei is messze túl pontosak, fölényesen vezetik is a ligát FG%-ban, mivel a többi csapatnak értelemszerûen pontos statisztikákat számol ki a gép, csak én vagyok az, aki a meccseket a 3D engineben le is játsza.
- MY PLAYER MÓDBAN NEM LEHET A SLIDEREKET ÁLLÍTANI, tehát azok, akik csak ezzel játszanak, cseszhetik. Bármibe le merném fogadni, hogy azok közül akik megvették a játékot, nagy részük csak a my player mód miatt tette, párszázezer dollárnyi bevételt generálva a készítõknek. Azért szerintem te is pampognál erõsen, ha mondjuk a frissen vásárolt autódon nem lenne ablaktörlõ, és valaki erre azt mondaná neked, hogy akkor ne menj vele esõben és kész...
- az elmúlt kb. egy hétben nagyjából 25-30 órán át olvasgattam az összes létezõ 2k10-zel foglalkozó fórumot, és tájékozódtam kicsit (Betegen vagyok itthon, sok a szabadidõm). A PR-oson kívül a fejlesztõk egyike is beugrott néha, és biztosított mindenkit, hogy ezerrel dolgoznak a patchen, mert tisztában vannak vele, hogy sok a gond a játékkal. Alig egy héttel a játék megjelenése után kb. 70-80 bugról és egyéb beállításbeli problémáról jelezték vissza a fejlesztõk, hogy tudnak róla, és megpróbálják olyan gyorsan kijavítani, ahogy csak lehet.
Én igényes vagyok a saját munkámra, és mástól is ezt várom el. Hogy téged idézzelek, "faszkivan", hogy csak azért, mert megteheti valaki, ezért olyan terméket dob piacra, amelyik hibás, selejtes. Szerinted mennyi ideig élne meg egy olyan repülõgépgyár, amelyik 70-80 hibával rendelkezõ gépet gyártan és el is kezdené azt árulni, anélkül, hogy megfelelõen tesztelnék elõtte? A különbség csak az, hogy egy repülõgépgyár ezt nem teheti meg, a játékok piacán meg sajnos igen, mert monopolhelyzetben vannak a hivatalos licencek miatt - ha NBA kell, akkor vagy ez, vagy semmi. Na nekem ezzel van tele a tököm.