Félelmetesen jó atmoszférája van a játéknak. Soha nem éreztem ennyire azt a vadonról, hogy vadon. A Gothic 3 volt az utolsó, de az sem volt ennyire jó.
Keztem megérteni végre ezt a W-t is bár a koncepció most sem világos helyenként. Lesz valaha pl. olyan craftolható tárgy, ahol az elkészítés költsége kisebb, mint az eladás ára? Ha nem, akkor az n+1 szutyok "receptnek" mi értelme van?
A térképen miért nem lehet markpontokat tenni, mint az NWN-ben? Miért nincs jornual? Az ilyen hiányzó apróságokat nem értem, amik +10 éve adottak voltak az iparban. Tarthatom fejben az összes helyet, ahova vissza kell menni, pl. nekkerfészkekékt. Apropó, azokat mivel kellene kifüstölni? Milyen bombával?
A mutagének mire jók? Tartós hatásra vagy csak szimplán egy adott főzetet turbóznak be oszt annyi, mint komponens?