Megintcsak tömény hülyeség. A win7 és már az xp- sem azt látta hogy hány mag van. Látott thread-eket (gondolom tudod miaz, úgyis olyan okos vagy) és azokat úgy osztja a magokra, hogy egyenletes terhelést érjen el, akár menet közben is váltogatja. A vistában és win7-ben ez az elosztó algoritmus fejlõdött, ami érezhetõ is.
Az hogy neked az 1 threadet használó processznél nem osztódik szét semmi, nem meglepõ, hiszen 1 darabot hogy osztasz szét? De threadenként bizony osztódik.
És ha sok processz fut, és mind 1 threades, (tehát nincs többmagos támogatása), akkor is azt a sok 1 threadet is darabonként el lehet osztani.
Nem elég program van jól threadekre osztva, de van pár. pl a videokódolók simán akárhány szálon futhatnak, a havok fizikai motor is erõsen többszálú, ami látszik az a gamebyro(oblivion, fallout3) engines játékok többmag használatán is, vagy a test drive unlimiteden, az arma2-höz is 4 mag ajánlott, a rar is használ több magot, az ffdfshow codecek is, és még lehetne sorolni.
Kicsit olvass utána hogy mûködik egy számítógép, és hogy futnak a programok egy modern os-en. Úgy talán megérted ezt az egészet.