Na, azt akartam mondani, hogy milyen brutális már ez a DX11, a tesszellációval.
Rohadjon meg az Nvidia, hogy eddig visszatartotta.
Mert azt ugye tudni kell, hogy az ati kártyák már nagyon régen tudnák a tesszellációt, csak hát ugye az nvidia úgy gondolta, hogy erre nincsen semmi szükség, és nem is fejlesztett rá. Inkább a játékfejlesztõk lefizetésére gyúrt rá. Ami jól is ment neki, ideig óráig. Dehát a technolgia fejlõdését nem lehet megállítani örökre.
Most nagyot fog robbani az ati 5800 as kártyája, ha a játékok valóban elkezdik támogatni a Dx11-et.
A tesszellációval többé nem lesznek kocka fejûek az emberek, meg a modellek sem lesznek szoborszerûek, töredezettek.
Meg az az 1600 shader rendesen oda fog pörkölni a geforcoknak.
Real-Time shrek 3 minõségben fogjuk nyomni az ipart a játékokban. Fasza lesz, áve Ati & directX 11, áve.