Sajnos a 3-at nem sikerült kipróbálnom, ám sosem értettem miért fáj annyira az embereknek a World at War, szerintem igazán a 4 meg a 6 igazán azt a James Bond/Rambo feelinget adja meg az embernek happy end-el a végén.
Az 5-ben éreztem igazán az amcsi kampány végén, ahogy a kataona is mondja : "Vége, ennyi volt. Megcsináltuk!" és néma csend követte, mert ez nem volt se dicsõ se szép, csak háború/parancs.
Mellesleg eszméletlen jó pályákat adtak ki hozzá multiban is.
Az Infinity Ward-al az volt a gond, hogy kempelõssé tették a játékot, sima CoD sprint lékül jájj de CS szindróma volt... (na meg ppsh célzás nélkül lazán talált ellenfélre :D vicc volt)
UO-ban amit az úgynevezett "hulladékgyár" csinált már több lehetõsége volt az embernek a mozgását egyedülállóvá tenni, pörgõsebb volt, és a ppsh-val célzás nélkül elég random szálltak a golyók ami szerintem egy ilyen tûzgyorsaságú fegyvernél reálisabb.
Cod4-ben jött a hc mod ami az infinity újjítása volt, persze ettõl is fele nép kempelt, és csak lassította az egészet. Max 1-2 noob rohangált.
Cod6-ot most töltöm, de amennyit eddig olvastam róla itt ott, elég fika lehet, megint egy amcsi mentsük meg a világot mi magunk game jó graffal, lehet a tiniknek ez fekszik, de ettõl még nem illõ hulladékgyárnak nevezni a valósághûbb benyomásokat nyújtó fejlesztõcsapatot...