A sztori/hangulat az alapvetően jó, de a harcrendszer/kezelés továbbra sem nyert meg magának.
Elég monoton a szentem, ez a consumer dolog annyira nem dobja fel, és a mellékküldetések amiket tolni kell az meg ugyanaz a lelketlen (menj ide, menj oda, ölj meg X mobot) grind mint átlag MMOéknál.
Az nagyon nem tetszett hogy - úgy tűnt - a ranged fegyvereknek alapvetően nincs értelme - mert ha egy halom zombi egyből rádsprintel és a szádba mászik akkor gondolom a későbbiekben is az lesz hogy két lövés után már megy a test-test elleni küzdelem. Hátrálni olyan gyorsan ugye nem lehet hogy kite-zzem őket.
Ami meg különösen nem tetszett, hogy rengeteget kell benne rohangálni, és kimondottan direkt küldözgetnek a térkép bal oldaláról a térkép jobb oldalára, a lehető legnagyobb távolságra, közte pedig semmi nincs, csak a maratoni futás lásd itt - ami még úgy is eszi az időt hogy tudom hogy Xel kicsit lehet gyorsabban futni, illetve van egy-két teleport hely is. De a mellékküldik "menj a városban 5 helyre" feladatai is ilyenek, gondolom ez a timesink....
Nemtom.. van még 9 órám dönteni.... :|
Pár kérdés:
- Néztem a mountokat - csak pénzért lehet szerezni őket? Mennyivel gyorsabb egy ló vagy moped ebben a tekintetben? Lehet az segítene a legfőbb frusztrációm megoldásában.
- crafting rendszeről pár szó? Mennyire "érdekes", esett már pár alapanyag de nem nagyon tudom mire lesznek jók
- az tényleg igaz hogy alapvetően fullra ki lehet fejleszteni egy karaktert, tehát nem kell 'aggódnom' hogy mondjuk assault riflevel kezdtem (mert hát mit értek hozzá), de később kiderülne hogy inkább a kalapács lenne az OP.