Pl. amit Merlin itt linkelt, az a passzívokból a fist-blood-bladekét használja, és erősen az általad elért penetrationre megy rá. Ezeket egy végjátékos kari penjével 100% időn át rajta tudod tartani a mobokon, de alacsonyabb szinteken ez már nehezebb.
Tehát érdemes a penetrationödet növelni, hogy az ellen glance esélyét túlütve triggereld a passzívok képességeit (pentől +8% sebzés, pentől sebző affil az ellenre, amitől te gyógyulsz HoT-tal, pentől egy HoT, még egy affil minden hitre, ami kisebb dmg, mint amit a pentől kapott affil ad, illetve pentől egy minor pen buff)
Ezen kívül a buildered Affilt rak az ellenre (Bloodsport passzív miatt), amitől gyógyulsz is minden buildernél. Majd Clearing the Path-el minden affil-ezett targetet 40%-os eséllyel peneled, és jönnek a jóságok. És emellé még Karma-val eltolod a Chaost is.
A maradék meg sebzésnövelés, illetve 1 db védekező skill (Martial Disciple), ha szorulna a hurok.
A legjobb dmg-et egy elhúzódó csatában egyébként egy először 2, majd egy 3 builder után eltolt Clearing the Path-el, és egy 5ös Karma-val éred el, no meg persze a sebzésnövelő buffok percenként.
Sajnos a harcnak ez a része nem nagyon izgalmas, vagy változatos, ha már megértetted, hogy működik a harcrendszer.
Később érdemes rámenni a Blade+Hammerre, irtózatos +dmg pen miatt a bladetől, és kivégzésszerű critek a Hammertől. :) Nagy single bossok ellen is halálos leszel, és gyorsan kivégzed az apraját is.