Fizetős anima kutakkal ki lehet általában törülni, ha onnan is ugyanannyira van a quest helyszín, mint a kezdő helytől. Sok küldetés kifejezetten pajzán örömét leli abban, hogy a fél térképen végigfuttat oda-vissza, na ilyenkor aranyat ér a normális futási sebesség.
Ez viszont Pax Románában eszetlen drága, sprint 4. szintig való feltornázása akkori _minden_ pénzemet elvitte.
Jó, nyilván mindenki máshogy tűri a kocogási downtime-ot(meg a mobokkal haverkodást, engem az egész MMO divat "bambán állnak a semmi közepén a szörnyek és leszarják a fejemet amíg aggro kerületen kívül vagyok, de ha egy centit is beljebb lépek akkor világ végéig üldöznének" koncepció rettenetesen idegesít), de ha nem gyűjti az ember jó jövőbelátóként csokorba a mellékküldetéseket, akkor tízszer is megmászódik egy helyszín ellentétes irányokból. De a térképet felfedezni, körbejárni is sokkal kényelmesebb, ha nem hinderelt teknősökkel holtversenyben battyog a térkép körül, és nem kell a külső térkép oldalakat nyitva hagyni, hogy hol vannak eldugva a lore szeletek, mert az ember magától is felfedezgeti őket. Szó se róla, lehet hogy MMO körökben még nekem tesznek szívességet a visszabattyogás Send Riportra cserélésével, de a legtöbb MMO pont kibírhatatlanul határszar, szóval nem tudok mit kezdeni vele.
Most lehet bevédeni a drágaságot, meg hogy milyen jól jár aki utólag lát hozzá, bezzeg a fanokat fejezetenként megszopatták(azok meg élvezik is), de tény, hogy az alapjáték értékben már dobálni való, mert ha tudni akarod a történet folytatását, akkor meg KELL venned még egyszer, vagy kétszer-háromszor(pl aki megvette a Massive Edition-t, majd az Ultimate Edition-t, majd a Complete Edition-t, mert a 60 dollár is kevesebb mint a 100) az alapjátékot is, a újabban kiadott majd leárazott egybe csomagokban, amihez meg ingyen alapjáték jár cserébe(igaz, lehet fiókonként csak egyszer).
Ha már itt tartunk, érdemes megemlíteni, hogy elfelejtettetek kijavítani, az 1200 bónusz pont az első 30 küldetés után MÁR NEM JÁR. Én elkezdtem a hülyeséget terjeszteni, hogy itt van gyerekek, Secret World-öt vegyetek, azt égett a pofám hogy 30%-os leárazásban 5 euróért nincs ingyécsoppa, meg két hiányzó fejezet, lófasz van a 10 napos trial óta, nem ingyé pénz.
Harcrendszer meg játékmechanikailag nem javul a jobb deck összekukázása után sem. Mert az rendben van, hogy ha nagyon ügyi vagy, az utadba kerülő mobok, akik csak kicsit is csúnyán néznek rád, nyomban véget nem érő hindered-afflicted-impaired viharban szörnyűséges kínhalállal múlnak ki, de ez a valóságban akkor is úgy néz ki, hogy kinézed a legyalulandó ellent, elé állsz, és elkezded ritmusosan masszírozni(esetleg eszetlenül csapkodni) a számbillentyűket, míg valamelyikőtök el nem dől a végén. Ha nagyon 1337pro vagy, akár még mozogsz is közben, de legtöbb harcnál opcionális, AoE-n kívül nincs mit kivédeni(ebből lehet több is, de akkor is a nagyja targeted auto attack), a rendes auto attack találatok nem védhetők. (sőt, ha közelharci ellenséget elérhetetlen helyre mászva szívatnál, váratlan távolsági sebzést húz ki a seggéből)
Na, ha következő Dark Souls játék, vagy akár egy prosztó Fallout ilyen harcrendszerrel fog kijönni, akkor a fanok megeszik a játéktervezők máját szép nagy szemű babbal, és jó Chiantit isznak rá..