Sry, hogy nem értem, mit zagyváltok a harcrendszerről, én Scenariokon nevelkedtem. (Pl. 3 percnél lehet látni, hogy kell akár a térképen is haladni) Persze az elején én is szórakoztam AR+Blood builddel, de aztán rájöttem, hogy PVE-ben nem jó, ha nem AoE-vel vágsz neki. Szerencsére elég sok lehetőség van...
Az első 7 fejezet küldetései igy néznek ki: Haladsz a sztori (kék) küldetéseken, útközben találsz bonuszquesteket, az egyes tiereknél - amik nehezednek, ezért épp elakadhatsz, ha nincs elég SP-d, vagy AP-d - találsz main questeket, amik vagy visszavezetnek ugyanehhez a quest hubhoz, vagy elvisznek egy másik main kveszthez, ami vagy tovább visz, vagy vissza. De a végén mindenképp visszakerülsz az eredeti sztori tieres quest hubba. És útközben itt is találsz bonusz kveszteket.
Tokyo is hasonlóképp épül fel egyébként. Meg úgy általában minden normális, MMO is...
Így szép lassan felfedezed a térképet, a loret, és úgy az egész játékot.
Nem értem, mi ezzel a baj, új játékosként én égtem a vágytól, hogy minden missiont megcsinljak. Probléma a végjátékban jött, amikor nem dobta a Coney Island Bandet, meg a Subway Tokent az NYR. :-) Aztán idővel azt is kidobta... Persze ekkor még 18 órákat kellett várni, hogy nightmare dungeonözhess, ami enyhén szólva sok volt. :-(