Olyan sokáig játszottam szintezõs MMO-kal,hogy már szinte megszoktam.Ott elérjük a max szintet,utána még felszerelésben föltuningoljuk magunkat amennyire csak bírjuk aztán ott a tápolás vége.Utána várjuk,hogy mikor dobnak ki egy új páncélt,fegyót,követ,enchantot..ami dob rajtunk még valamit,esetleg kapunk még pár szintet.Legtöbb MMO ezt a fejlõdés rendszert követi.
Olyan fejlõdési rendszer kellene ami tükrözi hogy mi már sokkal több ideje játszunk,többet kalandoztunk és sokkal több tapasztalati pontot szereztünk mint egy másik kari.Ez képességekben,tulajdonságokban meg is nyilvánulna,így nem csak felszerelésfüggõ lenne a kari képessége.
Kíváncsi leszek,itt hogy oldják meg a skill alapú fejlõdést és ez mennyire lesz limitálva,behatárolva vagy maxolva a karink fejlõdése.
Azt elárulták,hogy a tapasztalati pont lényeges lesz,mert ezt válthatjuk be,ezért vásárolhatunk képességeket,skilleket.Lehetõségünk lesz vásárlás elõtt kipróbálni a képességet.
A képességeinket,tárgyakkal is kombinálhatjuk majd.A kettõ kombinációja megváltoztatja a skill hatását,további lehetõségek tárházát kínálva.