Mindjárt néhány milliárddal kellett volna megb*szni õket, tolvaj banda. Ezek a pár tízmilliós bírságok elõre betervezettek a költségvetésükbe, afféle mûködési rezsiköltség, nem téma. A mobil internet eleve a közröhej kategória. Lassan minden ilyen szolgáltatás elõfizetése elõtt sokoldalas kérdéslistával kell odaállítani és addig nem tágítani amíg kielégítõ, pontos és számonkérhetõ választ nem kap az ember. Azután talán szerzõdök...
Trékom merre van, õk miért maradtak ki a szórásból? Nem hinném, hogy ott korrektebbek lennének, sõt...
Friss példa, saját tapasztalat. A vasalóból is az folyik, hogy most érdemes náluk internet+telefon+tévé szolgáltatást elõfizetni. Nosza, akkor elõfizetnék...Igen ám, de GSM-RLL kapcsolatom van, nem analóg fõvonal, ezen pedig csak beszélgetni lehet, de még faxolni sem, nem ám szélessávú net...Mit képzelek én egy város közepén, milyen igényeim vannak??? Ezt a kis mûszaki korlátot sehol sem említik reklámjaikban? Ez nem a fogyasztók megtévesztése? Amikor reklamáltam, ilyet szól az ügyintézõ liba: legyek rugalmasabb, és válasszak más, azon a területen elérhetõ szolgáltatást. Például mobilinternetet! Meg mûholdas tévét. Nem baj, hogy így sokkal többe kerülne az sokkal rosszabb szolgáltatás, a lényeg, hogy én legyek rugalmas és ne nekik kelljen hálózatot fejleszteni, drótot húzni. GYÁSZ, ami a mai magyar távközlési piacon megy...