Egy komolytalan kérdésem lenne.. minden NPC-nek és fegyvernek küldetése van igaz? És a játéknak összességében mi a fõ sztorija? Hogy legyünk mókusvadászból démonvadászok? Hisz jóformán csak ez megy, ölj meg 10 ezt, meg 20 amazt, aztán gyere vissza.. lehet hogy írtak csóri NPCnek valami kis történetet, de kiváncsi lennék ki az aki azt el is olvassa, és bele tudja élni magát. Mert ha pl megnézünk egy történetorientált játékot (Oblivion, Kotor 1-2, Fallout, Baldur's Gate, stb) ott azért az egésznek megvan a története, és mellette megvannak a karaktereknek a személyes dolgai.
Wowoztam pár hónapot hivatalos szerveren mert vártam rá, nem kicsit. Csak engem pl nem tud lekötni ez a mókusgyilkolászósdi. Mások a diablo 2vel is remekül elvannak és 20x végigtolták, de az a játék nekem csak 2 végigjátszásig volt "érdekes".
A wow mellett mellesleg kipróbáltam a Guild warsot is, tetszett csak az meg túlságosan PVP központú lett pár napnyi játék után. A D&D online is fent van jelenleg a gépen és a haverokkal heti 1-2 alkalommal toljuk majd 4 órát mintha csak papíron RPG-znénk.. Az a játék erre tökéletes, hosszabb távon erre sem adnék sokat.
Tudok hogy sokan CS-znek meg mindenféle pvp meccseket tolnak, én nem szeretem, nem találom szórakoztatónak, pláne ahogy pár "profi" viselkedik egy újonccal.
Szal sokan nem a játék öröméért játszanak, hanem a közösségért. Én inkább játszom egy hm.. filmélményt nyújtó progival mint egy egyszerû tömegterméknek szánt monoton darálóval.
És ha a szemetekben ostoba és hozzá nem értõ vagyok akkor csak sajnálni tudlak benneteket. Szal tömören húzzatok vissza wowozni, és verjétek a nyálatok az igénytelen és agyonhypeolt, túlbalanszolt szarra.