A kirendereléskor romló minõsghez csak annyit fûznék hozzá, -ha eleve 16 bit 44100-an készülnek a progik, és azzal állítjuk be a mastert meg az effecteket, -mivel mikor CD-re kerül úgy is 16/44100 lesz belõle - akkor semmit nem fog romlani a minõség érzete. Viszont ha magasabb rátákat használ valaki a projektben, akkor az értelemszerüen becsapja a fülét, és így ne csodálkozzon ha renderelés után mást fog visszakapni.-
a magasabb projekráta beállításokkal csak feleslegesen terheljük a gépet...ezt elég könnyû józan paraszti ésszel is belátni.
-Aki meg frutizott és beletanult, az nyugodtan maradjon meg annál. Soha nem szabad egy teljesen más filozófián alapuló programban az FL-t keresni, rá kell jönni hogy a Cubase az Cubase, az FL meg FL.
Attól hogy az egyik progiban ez meg az, itt meg ott van, attól még nem fog a másik cég arra a sémára ráállni. Ha Cubase-t vagy FL-t akarok használni, akkor félreteszem a lustaságom és megtanulom azt amelyik éppen szimpatikusabb.
- egyébként az olyanoktól akik leköpködik a profi progikat még soha nem hallottam egyetlen épkézláb alkotást sem, -pedig alapjában véve ugye ez lenne a cél.