Hát végigvittem. Easy-n volt vagy 4 óra, Unleashed-en pedig 5 magasságában. Egyedül ami kihívást okozott mindkét módban az a vonatos-repülõs-rakétával lövöldözõs rész volt. Bár másodjára jobban ment. Illetve Unleashed módban tovább tartott Vader-t leabálni.
Ez a rész jobban tetszett a lehetõségei miatt (Mind Trick for president :D ), illetve kinézetre is sokkal meggyõzõbb volt. Tetszett a Fury, hogy azonnal gombócba lehetett gyûrni vele az ATST-t, meg a többi robotot. Az elõzõ részben ez nagyon hiányzott (ugye leszedtük a Csillagrombolót az égrõl pusztán erõvel, de egy nagyobb robotkatonát meg se tudtunk mozdítani). Ebben is voltak erõ ellenállók, de már nem rohamosztagosok szerencsére. Sokkal jobb volt e miatt a játékmenet és a hangulata is az egésznek. Csak rövid... igen bazi rövid! 4-5 óra játék egy totálisan lineáris játékban az kevés. Ebbõl ki lehetett volna hozni 8-10 órát is simán. A DLC-kre teszek magasról, mert nem azért veszek egy játékot hogy majd a 35. DLC után olyan lesz mint amilyennek kellett volna lennie alapból. Hiányzott még belõle a borzasztóan nagy tömeg. Néha jött 8-10 rohamosztagos, melléjük bevágtak még valami erõsebbet és kész. Pedig igazán rámereszthettek volna 30-40 rohamosztagost "csapd szét õket" mottóval. A darabolás végre jelenvolt de csak ilyen tesésklássék módon. Egy Star Wars, übersith játékban lehessen már miszlikbe szelni az ellent. Technológia már a Jedi Knight-ban is megvolt, vagy a PoP:WW-ben.
Összességében jó irányba haladtak a készítõk. Talán a 3.-4. részre végre méltó utódja lesz a Jedi Knight-nak.
Apropó: Miért van az hogy a srác erõhasználata ilyen tértorzítós lila-kék csummák repkedésével jár? Egy filmben nem láttam olyat hogy az "Erõ" látható formában mûködött. Egyedül a villámlás az aminek szabadna látszódnia. Bár tény hogy látványos, de kb csak 2 percig. Utána engem már zavart.