A körforgalom normális esetben gyorsítja a forgalmat. Míg a régi lámpás keresztezõdés, lassítja. Még akkor is, ha érzékelõs, tehát ha valahol nem áll autó, akkor addig a másik ágon zöld. Talán azokat a keresztezõdéseket lehet felhozni pozitív példának, ahol a telezöldek helyett, szinte minden irányba külön sáv van. Itt még lehet úgy hangolni a lámpákat, hogy a felsõbb rendû út haladása legyen folytonos.
4 kijárat alatt én sem látom értelmét, de négynél, fõleg ha egyenrangú utak keresztezõdésérõl van szó, nagyon is van értelme. Közúton ritka a lámpás keresztezõdés, fõútakat találkoztatni pedig direktben nem szokás, hisz akkor ha egyik forgalmas, akkor a másik is bedugul. Nem mondom, hogy a délutáni vagy reggeli csúcsban sokat segít, de nem is rosszabb, mint a lámpás. Arról nem is beszélve, hogy amikor nincs nagy forgalom, ha keresztezõdés lenne, lámpa nélkül, akkor lassítanod kellene, hogy benézz mindkét irányba. Így viszont, elég balra nézni, és ott is már elõre látod, hogy kell-e lassítani. Én személy szerint szeretem a körforgalmakat, de lehet csak azért, mert sûrûn megyek fel fõútra mellékútról, és nélküle elég sokat dekkolnék ott. Így viszont kis odafigyeléssel, hamar feljutok.