Egyébként amit leírtál pontosan úgy van, csak morzsák jutnak nekik, viszont Fülcsinek is igaza van bizonyos szemszögből!
Nézzük az Mflex Sound példáját az én nézetemből!
Ha akarnék otthon lemezjátszót, és lenne időm cserélgetni a vinyleket 10-20 percenként, ha nagy ritkán van időm 1-2 órát zenélni sem biztos, hogy nem100 dollár vagy felett fizetnék egy vinylért. (Itt egy kérdés, ebből mennyi is tisztán az övék?) De ugye megjelenik 100 db-ban mondjuk kuriózum és elkel. Utána mi van? Vagyunk mi szerintem több mint száz zenéjüket szerető hallgató aki áldozna losslessért (szerintem ez a szám több mint száz) de nem tudjuk megszerezni legálisan. Mi marad nekünk? Hallgatjuk MP3-ban ami tök ingyen van, és egy fillér sem kerül az előadóhoz, ami után Ő beleun és lehúzza a rolót! Ez a megoldás? Szerintem nem! Viszont ahogy Fülcsi is jelzi, egy zárt csoportban direkt értékesítés révén kielégíteni ezt a rajongótábort is, ami ugye mind nála maradna, szerintem így mindenki jobban járna. Persze biztos ez nem tetszik a kiadónak, (megértem) lehet nem is vagyunk oly sokan hogy megérje, még talán százan sem világszerte, mondjuk akkor meglepődnék hisz az Ő esetükben RAIN írja mindíg hány száz dícsérő komment jut nekik mindíg! Persze itt jön az előadó, nem e állnak össze többen és úgy veszik meg (de igen) viszont úgygondolom még mindíg jobb ha 400-an összeállnak 100 felé és így lesz bevételem mintha semmi.
Valahol meg kellene találni az arany középutat az előadók és mi akik szeretjük őket között, hogy mindenkinek megérje. Szerintem New Italo vonalon nem a fizikai adathordozó ma az anyagilag is megtérülés kulcsa.