"már látszott hogy milyen, és hogy nem a storyra lesz kiélezve"
Nem értek egyet :)
Egy olyan játék, amit azzal nyomatnak, hogy only-single, no-multi, ilyen-olyan túláradóan dinamikus, magával ragadóan függõséget okozó, változatosan színes és egyéb szebbnél szebb jelzõk, akkor én ám'tom arra számítanék, hogy iszonyat hosszú játékidõ, több szálon futó cselekmény, változatos helyszínek-harcok-ellenségek lesznek. Erre megkapjuk mindennek a homlokegyenest ellenkezõjét.
Egy szónak is száz a vége: mindenki, akit érdekel próbálja ki és döntsön maga, ne a teszteknek higgyen.
Red 13-mal maximálisan egyetértek, hogy a Vérpistikék meg meglátják: "nééé'mááá, ez Q-va jó, meeee 9 pont" és jön a falka-effekt: "hááá'ennyi ember nem tévedhet!" Egy hülye százat csinál, s ezt hívják irányított ízlésnek. Millióegy más példa van rá.
Sztem simán megvették a prominens tesztoldalakat kilóra, hogy jót írjanak róla.
Csipõbõl elküldik õket a bahamákra, ha jönnek az értékesítési számok.
Ezután fog az az idõszak következni, hogy elolvassuk a tesztet, de minden esetben megvárjuk az értékelhetõ gameplay videokat és VALÓDI felhasználói véleményeket. Enélkül egy tapodtat se :))
Játsszon vele tényleg, aki akar, de ez nem 9.0 pont.
Vagy max a 20-ból :DD Úgy O.K.
A legjobb kifejezés talán a gammára: A Vanquish-ben ellõttek minden puskaport a demoban.
Én, ahogy játszottam vele, az elsõ óra után fel sem tûnt, hogy 5 tárat vagy 15 tárat szórtam ki a robotokra.
Nincs rá jó magyar szó: az egész olyan üres, tartalom nélküli kapkodás, sietség és véget nem érõ golyófosás. Számomra. :)