Azt nem egészen értem hogy az Apple mikor lett ez a nagy mindent elpusztító csodacég?
A számítógépes és az oprendszer piacokon évtizedek alatt nem tudtak töbségbe kerülni, az Apple TV csak úgy ott van de nem nagyon csinál semmit, stb.
Sikerült egy, azaz EGY olyan termékcsaládot összehozniuk ami tényleg dominál a maga területén, és kb. ennyi. Nem mondom hogy csak szerencséjük volt, vagy ilyesmi, mert tényleg értenek ahhoz amit csinálnak, még ott is ahol nem söprik el a konkurenciát, dee azért az eddigi eredményeik alapján nem garantálja semmi hogy ez most valami bomba siker lesz.
A márkanév sem sokat fog számítani, a vevõk nem-fanatikus millióinak van egy olyan szokásuk hogy nem is figyelnek rá.
"A szuper marketinggépezetnek köszönhetõen sokan iPodnak, és nem mp3 lejátszónak nevezik a hordozható médialejátszókat, mintha az Apple termékén kívül más nem is létezne kerek e világon."
Aha. Mint ahogy a konzolon játszást sokáig következetesen nintendózásnak hívták, aztán egy évtizedig playstationözésnek, aztán megint Nintendózásnak.
A szuper marketing miatt? Vagy inkább azért mert magasról tesznek rá hogy milyen márka a divatos, csak azt emlegetik amelyikbõl éppen a legtöbbet látják maguk körül, és halványan dereng nekik a neve?
Fordítva van az ok-okozat, nem attól sikeres egy termék hogy erõs a márkaneve, hanem attól erõs a márkaneve hogy sikeres(egyéb okokból).