Az a baj, hogy az iskola rendszer is szar. Másik dolog meg, hogy megfelelõ eszközök nélkül a mérnökök nem sokra mennek. És ez mind hiányzik. Az ázsiai országok peldáját kellene követni de mi nem azt akarjuk mi elõre akarunk jobban élni mint amit a produktivitásunk enged... õk az eszközökbe fektettek és külföldre küldték iskolába a tehetségeseket (most már nem mert most már vannak nekik is jó és felszerelt iskolák). Nézd meg pl. Dél Kórea, Taiwan, stb. az õ mérnökeik mind Amcsi, Japán vagy Német cégnél kezdték és mikor megvolt a tapasztalat akkor kiváltak és saját cégeket alapítottak (erre használták a hitelt, nem felzabálták mint itt), és ma azok a kis cégek az innovátorok (Asus, MSI, Samsung, LG, HTC...) szóval nem az irodákat és a kocsi gépparkokat bvítették sé szerelték fel hanem produktív eszkõzõkbe és az emberek képzésébe fektették bele a kölcsön vett pénzt. És még a saját piacuk primitív volt addig kölföldre termeltek, olcsó és minõségi árút. Mi meg drága és gagyi árúval akarunk érvényesûlni... szóval két különbözõ mentalitás.