Na, aludtam a dolgokra egyet. puntogo, hatos: elküldtem privátban a telefonszámomat. Egyeztessünk!
Azt gondolom, hogy az ügyfélszolgálatuk 8-tól dolgozik (emberi számítás szerint), én a magam részérõl 10-11 óráig várok az egyeztetésre. Mivel valóban nem unatkozó milliomos, hanem "kispénzû" közalkalmazott vagyok, nálam nem babra megy a dolog. Azért játszottam a Yoodli-n, mert itt volt esélyem megszerezni olcsón olyan dolgokat, amiket amúgy nem tudtam volna megvenni. Ezért fogok minden követ megmozgatni, hogy megkapjam, amiért megdolgoztam. Ja, és az ÁSZF módosítása miatt (bár ebben nem vagyok biztos, és jogásszal errõl még nem konzultáltam) szerintem van jogalap arra, hogy a már befizetett pénzt visszakérje az ember, hiszen a két fél közötti korábban megkötött szerzõdés érdemben módosult.
Úgy gondolom, esetünkben 4 szálon lehet elindulni, ha nem sikerül az egyeztetés:
- jogi út (Ha igaz, amitõl tartok - nincs lóvé -, akkor ezzel ugyan az igazunkat kimondhatják, de csõd esetén a pénzünknek, megnyert termékeknek bottal üthetjük a nyomát.) - ezt elindítottam
- PayPal - Nem tudom, visszafordítható-e, ezért ezzel várok, kb 11 óráig. Mivel nem teljesültek a szerzõdési feltételek (magyarul: a pénzemért, amit rajtuk keresztül befizettem, nem kaptam meg az ellentételezést), el lehet indítani 45 napon belül a reklamációs folyamatot, amivel esély van a befizetett pénz visszaszerzésére. A PayPal erre nagyon érzékeny. Megnézem, a Payplaza-nál mit lehet tenni.
- sajtó - megintcsak nem visszafordítható, ezzel is várok. Szerintem lesz olyan csatorna, újság, hírportál, akik "vevõk" lennének az elmúlt majdnem fél év tapasztalataira (statisztikák, stratégia), ott szívesen elmesélem, hogyan lehet pár klikkbõl megszerezni a cuccokat
- hatóságok - nem visszafordítható, ez lesz az utolsó, amibe belekezdek