hatos: A jogbiztosítómnál már tegnap elindítottam a dolgot, biztos, ami biztos. Elsõ körben úgyis egyeztetni fognak, csak más a leányzó fekvése, ha egy kispénzû ügyfél keresi õket emailben, illetve ha egy, biztos anyagi háttérrel, nemzetközi tapasztalattal és szakjogászok hadával megáldott biztosító. Nem tartom valószínûnek, hogy per szakaszba elmegy a dolog, bár most (eléggé feldúltan persze) azt mondom, hogy megérdemelnék.
Az, hogy minden értesítés és figyelmeztetés nélkül törlik / zárolják az acc-omat, ez minden képzeletet felülmúl. Nagy szerencse, hogy még tegnap három tanú jelenlétében lementettem minden fontos oldalt.
bub01: Eddig - bár sokszor késõn - mindig korrektül rendezték a dolgokat, ez az eset számomra kiverte a biztosítékot. Az, hogy még válaszra sem méltatnak, ez kritikán aluli magatartás. Mindenesetre a PayPal-on keresztül muszáj lesz válaszolniuk, mert ott már a PayPal színe elõtt zajlik a játék. Én tudom bizonyítani a befizetéseimet, a megnyert termékeket, õk viszont nem tudják bizonyítani a kiszállítást.
Az, hogy az ott hamis adatokat adtak meg, megint csak õket minõsíti.
Ha van még olyan hülye, aki ilyenekre bízza a pénzét, azt már csak sajnálni tudom. Egészen egyszerûen egy szolgáltató, aki mások pénzét kezeli, még Magyarországon sem engedheti ezt meg magának.