Én mint írtam, megvárom, hogy 10$ mire jut. Most már pár napon belül biztos kiderül. Ha nem sikerül normális módon megegyezni, abban az esetben elindítom a jogi utat, utakat. Errõl tudni fogtok, mert akkor fel fogom minden olyan felhasználóval venni a kapcsolatot, aki írt ide ugyanezzel a problémával (tömeges visszahívások), és el tudom érni.
Szerény véleményem szerint egyébként ez már túlment azon a határon, amit vissza lehetne csinálni ennyi érintettel. De ha már megígértem, akkor megvárom a választ, és csak aztán lépek. Egyébként szerintem nem a fogyasztóvédelem illetve a GVH lesz megfelelõ fórum, hanem a rendõrség, mert a pénzünket/nyereményünket már úgysem látjuk, akkor meg felesleges pazarolni erre az idõt. Egyeztettem "nem hivatalos formában" már róla, és az alapján bõségesen elég közvetett bizonyíték lesz a rendõrségi eljárás megindítására.
Ezio: "Nem hivatalos forrásból" azt az információt kaptam, hogy a yoodli azt a stratégiát választotta, hogy akik szerintük túl sokat nyertek, vagy túl olcsón nyertek meg egy terméket, azt ezentúl egyszerûen visszadobják. Hogy mi számít olcsónak, vagy túl sok nyerésnek, azt õk döntik el... Megjegyzem, elképeszt, hogy egy cég, amelyik tudja magáról, hogy nagyon szürke zónában mozog, hogy lehet annyira "öntelt", hogy úgy lép meg ilyen lépéseket, hogy közben elzár minden kommunikációs csatornát az egyeztetésre, és azt várja, hogy ennek ne legyen következménye... (Számomra éppen ez az az ok, ami miatt mindenképpen lépni fogok, nem a pénz. Rendkívül felbosszantott ez a hozzáállás.)
NZoltan02: Azért láttál licitálni, mert a bent ragadt kreditjeimbõl raktam fel 100-at egy termékre, majd megvettem. Le kell fogyasztanom a kreditjeimet, de ezen felül én már nem fogok licitálni.