Vannak törvényszerûségek. Ilyen az is, hogy ahhoz, hogy valaki nyerjen, kell a másik oldalon vesztesnek is lennie. Ez lehet a Yoodli, és lehet(nek) más user(ek). A Yoodli - mint üzleti vállalkozás - célja természetesen az, hogy úgy nyerjenek minél többen, hogy közben neki is meglegyen rajta a maga haszna. (Most azon vitatkozhatunk, hogy ez hosszú távon mûködhet-e, nekem legalábbis kétségeim vannak ezzel szemben, hiszen a haszon az valaki(k)tõl kell, hogy befolyjon.)
Éppen az volt a probléma, ami sokunkat "kiütött" (nekem "csak" 5-6 termékem "úszott el"), hogy voltunk egy páran (itt a fórumon is), akik olyan szinten kiismertük az oldalt, hogy eléggé olcsón tudtunk "nyerni", mások kárára.
Ami miatt a mûködéssel szemben fenntartásaim vannak, hogy bárki is legyen a nyertes oldalon, valakinek mindig kell lennie a másik oldalon is. Namármost, ezek az emberek fognak elõbb-utóbb elfogyni, és akkor vagy a Yoodlinak nem lesznek nyertesei (most azokról nem beszélek, akik nyernek egy plazmatévét piszok olcsón, majd négy-öt apróságba (kenyérpirítótól kezdve nyakláncig) beleteszik a tévé árkülönbségét), vagy maga a cég lesz veszteséges.
Mivel én nem azért kezdtem el "játszani" a Yoodlin, mert olyan sok kidobni való pénzem van, nálam itt megszûnt a dolog. Ez a modell nem hiszem, hogy bármikor is tisztességes lesz, legalábbis minden oldalról biztosan nem lesz az. Amivel valaki olcsóbban vesz meg valamit, azt a többiek "dobják össze" neki. Minél olcsóbban jön egy cucc, annál többet buknak mások. Azt hiszem, ezt a törvényszerûséget nem vitatja senki.