Szeretném én is a véleményemet kifejteni a Yoodli Kft. hivatalos válaszára.
Általában erre az oldalra azok az userek keresnek, illetve találnak rá akik valamilyen szinten érdeklõdnek(-tek) az aukciós oldal iránt.
Nagyon szép az a hozzáállás amit felvázolt (többek között én is ezért regisztráltam az oldalra), meglátva a lehetõséget hogy ilyen formában is lehet terméket vásárolni.
Kipróbálásként vettem is egy bizonyos kredit csomagot, de hamarosan rá kellett jönnöm hogy nem igazán úgy mûködik az oldal ahogy én azt elõzõleg elképzeltem!
Folyamatosan fagyott lefele a Yoodli Kft szervere, ha ráfrissítettem error hibajelzést írt ki, aukciók közben lefagyott, aztán lezárta azt, tehát más usereknek se adott lehetõséget hogy felüllicitálja az elõzõ összeget.
Ugyenez történt 2010.02.23-án este 20:50:24-kor amikor az aukción egy Philips takarítógép szerepelt, gyõztesnek kihozta az addig utolsónak beérkezõ licitálót totilacit, az aukció lezárásánál (már másik képen) pedig már a lezárást követõ 4. helyezet tobiliga neve szerepelt gyõztesként!
Bizonyíték: (aki kíváncsi a képekre is az jelezze az oldalon, mert sajnos nem vagyok VIP tag így csak 20 Kbyte méretig engedélyezett a feltöltésem, azon meg nem látszik a lényeg)
Tételezzük fel ha valaki eme takarítógépre már több tíz netalán száz kreditet feltett, akkor önhibáján kívül csak úgy elveszíti azt, esélyt se adva önmagának hogy az idõkeretén belül a gyõztesként állót felüllicitálja!
Az üzemeltetõ azt ígéri hogy az így elveszett krediteket pótolja (itt az oldalon lejjebb a hivatalos hozzászólásában), valamint azt hogy ugyanazt az aukciót megismétli egy megváltozott idõpontban!
Kérdem hogy mikor akarja pótolni a kreditet (én is licitáltam igaz nem sokkal) mert az én kredit darabszámomon nem látom hogy pótolná!
A hozzászólásomat ne okoskodásnak vegyétek (nem annak szánom), csak szeretném ha a tulajdonosok is tisztán "játszanának"!
Ha pedig valójában tényleg szoftverhiba állna a háttérben, akkor kívánom az üzemeltetõknek hogy hamarosan sikerüljön kijavítani azt, mert az lenne a regisztrált felhasználóknak is a legjobb ha hibamentesen mûködne szerverük!
Én személy szerint továbbra is figyelemmel fogom kísérni az aukciós oldal alakulását, valamint az ígért változtatásokat és ha úgy látom hogy a korábbi aggályaimat kiküszöbölték akkor, valószínûleg én is fogok nagyobb kreditcsomagot vásárolni, de addig nem!
Van egy olyan közmondás hogy okos ember más hibájából tanul, egy átlagos ember a sajátjából, a buta ember viszont egyikbõl se.
Én nem szeretnék ez utóbbi csoportba tartozni, úgyhogy inkább a mostani formációból kimaradnék!
Köszönöm mindenkinek aki végigolvasta a hozzászólásomat és további kellemes fórumozást kívánok!