Lehet, hogy még nem sikerült teljesen érthetõvé tettünk az oldal mûködésének a lényegét, ezért elmondom, hogy miért van az a sok felhasználó, aki belemegy a „biztos veszteséget” jelentõ licitálásba:
1.verzió: ha valakinek szüksége van a termékre, akkor elmehet a boltba megvenni pl. 1000 Ft-ért. Ez az egyik út.
2. verzió ideális eserben: elkezd egy ilyen termékre licitálni, és ha ügyes, akkor mondjuk 200 Ft-ért övé lesz a termék a Yoodlin. Nyert 80%-ot.
2. verzió normál esetben: licitál, és ha bármikor úgy dönt, hogy kiszáll a licitbõl, vagy mondjuk nem õ nyer, akkor amennyi kreditet elhasznált a licit során, azzal csökkentett áron megveheti a terméket, tehát olyan, mintha elment volna a boltba megvenni. Kockázat 0, veszteség 0.
Akkor miért kellene az 1. verziót választani?
Kedves 1xms!
A tegnapi esti licit során 1 terméknél, konkrétan a Philips takarítógépnél jött elõ újra a lezárási probléma, amit a mai nap felkerült szoftverjavítás már vélhetõen megold. Ahogy levelemben is írtam, az ügyfélszolgálat 24-48 óra alatt tudja a problémákat kezelni, megválaszolni. A kreditek a mai nap, 13:47-kor lettek a licitáló felhasználóknak visszaadva, így remélhetõleg Ön is megkapta. Ha ez esetleg nem így történt, akkor azt jelezze az ügyfélszolgálaton. Azon vagyunk minden erõnkkel, hogy az ilyen problémák, és a lassulási gondok megoldódjanak, de ennek megoldása igen idõigényes, viszont napról napra javuló állapotot ígérünk!