Ez így igaz. Ha MO.-ról indulunk ki és az átlag fizetésrõl, akkor rettentõen nehéz 12.000-13.000 ft-os játékot kifizetni. Anno, amikor Mo.-on megjelent a Dead Space, az egyik elektronikai eszközökkel foglalkozó multi cég elírta a játék árát és ha jól tudom, akkor 3.000 ft környékén lehetett megszerezni a MEGJELENÉS pillanatában. Mondanom sem kell, hogy pikk-pakk elkapkodták. Vajon miért?
Az, hogy ilyen drágák a játékok, nagyrészt azért van, mert a kiadók nem kis pénzt nyúlnak le, sõt... Extra profit.. A megoldás az lehetne véleményem szerint, hogy a fejlesztõk kihagyják a kiadókat és steam alapú rendszerben elérhetõvé teszik játékaikat. Ezzel olyan árat adhatnak meg, ami szerintük eladhatóvá válik. Az már más kérdés, hogy a kiadók nem kicsi anyagiakkal támogatják a cégeket.
A mostani nagyobb fejlesztõk szerintem már rendelkeznek annyi tõkével, hogy a kiadók árnyékából kilábaljanak. A kisebb cégek pedig keressenek szponzort (AMD, INTEL, ALAPLAP-MEMÓRIA gyártók stb..), mint a sportolók. Küldjenek ki referenciákat, ötleteket stb.., hogy fantáziát lássanak bennük.
A másik kérdés az internet. Mi van akkor, ha valakinek nincs netje? Nos. 2010-et írunk. Remélem ennyi elég. Az ilyen "mit csinálunk, ha megyünk vidékre disznót vágni és ott nincs net" kérdésekkel ne bombázzatok. Nem játszani mész, hanem disznót vágni a levegõre! Segíts inkább apádnak és a rokonoknak és ne a szobában dögölj, mint valami tápos csirke.