"A szakember elmondta, hogy az igazi áttörést a 2007-es South by Southwest Film- és Zenei Fesztivál hozta meg a számukra, mivel ennek a rendezvénynek volt egy technológiai része is. Az egyik elõadáson egyszer csak felálltak a látogatók, mivel azt az üzenetet kapták, hogy a másik elõadás sokkal érdekesebb."
Világos, valaki elfingja magát Twitteren és mindenki rohan szagolni.
Nagyon erõlködik mindenki, hogy valami újat találjon ki (Google Buzz, Wave, stb), de eléggé izzadságszagúak. Olyan csináljunk-valamit-hátha-jó-lesz-valamire dolgok. Persze a webes kommunikációs szakemberek már elõre látnak mindent és tudják az üdvözítõ receptet, de azért õk is szenvednek a rájuk zúduló információtömegtõl, de ez arra sarkallja õket, hogy valami innovatívat alkossanak, amely egyszerû, forradalmi, nélkülözhetetlen.