A PC és konzol eladásokat nem kell magyarázni, konzolra veszik meg a legtöbb játékot, ha egyjátékos akkor meg fõképp. A két konzol így mindenképpen szóba jött, mivel kis csapat és könnyû fejleszthetõség is a szempontok között lehetett elég hamar be lettek határolva x360-ra. Erre olcsóbb a fejlesztés mint pc-re és ps3-ra, a játékeladások meg kifejezetten erõsek a kockán, a plusz "támogatás" így inkább volt kellemes következmény, mert a döntés szerintem már elõtt megvolt. Inkább ügyesek hogy még microsofttól is lehúztak egy kis zsét ha így volt.
Ugyanakkor x360-ról nem olyan nehéz átportolni pc-re, állítólag (hasonló felépítés). Mivel kis csapat, valószínû hogy szimplán nem éri meg nekik mert még így sem fér bele, azért optimalizálni kell a programot, hogy az x millió fajta pc-ken is elfusson tûrhetõen. Egy külsõs csapatra kellene bízni a kiadónak, nem a kiadót kell basztatni, 50 fõ az nem sok a mai játékoknál.