Üdv !Az opcióknál ki lehet kapcsolni az éjszakai küldetést.
Már másoddik napja játszom a Kharkov-val, már elég jól kiismerem. Nagy lehetõségek vannak benne. Kíváncsi leszek a Mod-jaira. Néhány észrevétel:
Sajnos az ágyúk sérülésokozó képessége nem túl reális. A Marder III 7,5-öse 50m-rõl képtelen volt kilõni oldalról a T-34-et.
A T-34-es is elrágódott egy darabig egy Pz-II-vel.
Az egyik tankom (PZ IV) elmerült egy tóban. A személyzet kimenekült.
Tetszenek a lángplva rohanó emberek. (Még ha fejjel rohannak is neki egy tanknak!)
Néha gond van az ellenség láthatóságával. Néha csak úgy eltûnik egy 20m-re lévõ tank, majd újra megjelenik, pedig semmilyen bokor nem volt közöttünk sem.
Az a tapasztalatom, hogy a kevesebb egység élvezhetõbb játékot nyújt, mint a több. Ha szétaprózod a támadási irányokat, akkor nem tudod kézben tartani a századodat, önállóan pedig végük.
Jó lenne ha a késõbbiekben vontatókat is tennének a játékba, a lövegekhez. Vagy például mûszaki mentõket az elakadt, vagy lánctalpsérült jármûvekhez. Érdekes lenne ha a lövészárkokba beleragadt hk-kat, ki lehetne húzni.
A vasúti töltések megmászásánál a Marder hajlamos fejre álni. Seggre is.
Sajnos az AI a jármûvek irányításánál tök hülye. Gyakran nem oda megy, leáll a jármû, akadozva megy, nem oda lõ, stb.
Jók a hangok, lehet hallani az ellenség páncélosainak közeledését, a távoli zárótüzet(sajnos látni nem).
Sajnos kevés benne a beszéd. Hangulatosabbá tenné a játékot, ha jelentenék a páncélosokat, géppuskákat, stb.
Nem boldogulok a lövészárok ásással.
Kissé néha olyan zászlófoglalós hangulata van a játéknak. Jó a nagy térkép, de mivel (hál istennek) csak század-megerõsített század méretû egységek vannak jelen a térképen, ezért az ellen gyakran beszivárog.
Az opciókban egyébként lehet állítani az 1 óra csataidõt, kettõre.