Magyarországon a legtöbb nagy cég patkány az ügyfelekkel, errõl nem a cég tehet, hanem az ott dolgozó magyarok. Sajnos.
Én eddig egy céggel találkoztam Magyarországon, aki nem volt genyó, és ha felhívtam õket, mindig adtak útba igazítást, ez pedig az MS volt, nagyon kedvesek volt minden alakalommal.
HP-nál fenyegetõznöm kellett a fogyasztóvédelemmel, mert közölték, hogy a 4 hónapos aksit nem cserélik ki, ugyanis csak 90 nap gari van rá, a laptopra meg egy év. Fogyasztóvédelmet felhívtam, azt mondta kérjem írásba, és ha megvan õk írják is a vastagbüntetõ csekket a HP-nak, mivel nem lehet részenként külön garanciát meghatározni, mindenre azonos évnyi garancia érvényesül.
Most külföldön lakom, és itt minden cégnél hasonlóan kedvesek velem, mint az MS legyen az bank, vagy a upc vagy akárki más.
Nem hiszem, hogy a nagy cégek azt mondják szívassuk meg a magyarokat, csak az ott dologozók nagy része paraszt, de nem csak t-mobilnál, a pannon és a vodafone is egy rakat szar.