Szerintem azért tûnik soknak a gyûjtögetés, mert nem teljes a fejlõdési fa, bizonyos állomások kimaradnak, hirtelen többszörözõdnek meg a kutatási értétek, és a vásárlásiak. Azon vitázni, hogy így camp-úgy camp felesleges a háborúban sem mindig mentek ki a nyílt terepre, meg szerintem nincs is jobb mint ügyesebb taktikával szétlõni azt akivel camperpárbajozunk...(két szikla mögül lövölde:D A fejlesztõk helyébe kellene olyan mint a recruit battle, csak tier 3-4nek (pl bt-7-et, a-20 már öngyilkosság....)az ágyú jó, de túl erõs a tier 7est is néha egy lövéssel kiszedik full életerõrõl... a térkép túloldaláról (ez most nem túlzás volt...ma épp így jártam...) Egyébként az a gáz, hogy a klánharc, így titánok harca lesz mert, nem éri meg fürgének lenni...
Ha valakinek van Ferdinándja, az jó? Mert nekem látottak alapján csak szívnak vele az emberek...(Jagdepantherhez képest..) A meredek homlokpáncél miatt, ami miatt a tigris olyan amilyen, a sérülési modell a játékban a páncéldõltségre épít(szerintem), és a meredek páncélról, ha olyan penetration értéke van a lõszernek nem pattan le...míg az szovjett tankok, öntvénytorony, ferde páncéljáról csak úgy pattognak...ami reális lenne, de mivel a tankok lövésének látszólag nincs esése, emiatt a szovjet tankok elõnye megmarad...(ha lenne a lövésnek esése az biztosítaná a megfelelõ szöget...) vagy a penetration értéket távolsághoz kötnék, mert a tigrist csak közelrõl lehetett igazán ölni, itt már messzirõl el lehet kezdeni a cincálást...kb 20% marad belõle... ami kb egy lövés...ha szerencse fiai vagyunk, vagy olyan a cumót küld rá valaki, hogy csak ropog...