De a multiplatform címek is tök mások voltak, mint nagygépen. Némelyik meglepõen jó alkotós cucc lett (GI Joe pl. anno általános iskolásként gyûjtöttem a figurákat, így most harmincéves fejjel kicsit furcsa volt, nagygépen nem is kötött le, de a DS-verzióval (ami kb. az Amigás Alien Breed szintû felsõnézetes lövölde volt) tök jól el lehetett szórakozni. Meg persze volt egy féltucat first person RPG, amiket szintén imádok, az FPS-ek irányítása is rohadt jó volt, hála a touchscreen-nek, és még sorolhatnám.
Nem bántam meg a PSP-t sem, csak kicsit feleslegesnek éreztem, miután a Silent Hill Origins (ami miatt vettem) kijött ps2-re, most kihozták a 2 PSP-s God of War-t feltupírozva PS3-ra, meg volt egy rakás egyéb port, irányíthatatlan FPS-tömegek, stb.
Ami bejött, az a Midway Arcade Treasure, mert a már említett kölyökkorom játéktermi gépeit tudtam zsebben (bár elég mély zseb kell hozzá) hordani, a Mortal Unchained (bár port, de szeressük), az Infected (ennél jobb és viccesebb zombi-hent játék szerintem nem készült), a Castlevania (ami amúgy egy remake), a Medievil és a Parasite Eve 3. Asszem semmit nem hagytam ki... sajnos.
Nem húztam le a VITA-t, és fõleg nem azért, mert nagygépes SZÍNVONALÚ játékok jönnek ki rá. A PSP-t kissé talán lehúztam emiatt, de ott sem a "színvonal" miatt, hanem, mert tök ugyanazok a játékok jöttek ki rá, mint nagygépre. Nem csak címben, hanem full ugyanaz, butább grafikával, de minden ellenfél, minden bónusz, minden kanyar ugyanott van, mint a nagygépes verzióban. Aki nem warezol, és van asztali konzolja is, az nem fogja kétszer megvenni ugyanazt a játékot, én sem tettem.
Szóval, remélem, a VITA esetében más lesz a helyzet, és ha igen, akkor tuti vétel lesz.
Amúgy szerintem tök feleslegesen VITÁzunk itt (fõleg, hogy 3DS topicban vagyunk), amíg nem jött ki a konzol, és nem jött rá legalább 30-40 játék, addig semmi értelme ezen rágódni.