Nem fogok itt brainstormingolni, de miért elképzelhetetlen, hogy legalább(!) egy bevált játékmenetet átültetnek egy másik környezetbe, egy másik sztoriba?
(Ha már újba nem mernek belevágni)
Legalább ennyit csinálnának meg, de még ez sem megy nekik. Ha én ülnének a kiadó székében maximum olyan játékokból lenne folytatás, amit lefizetés nélkül az egekig magasztalnak. De még ez esetben is nyomnám a háttérbe az új ötleteket, hogy egy folytatásnál több ne legyen, na jó, ha érkezne 1.000.000 email, hogy de igenis folytassuk, akkor talán...
Az meg, hogy a többi kiadó is csak ilyen bugris játékokat csinál, csak egy ok, ok arra, hogy miért nem kell összekapnia magát az Ubinak.
Ez a tipikus, vakok közt a félszemû...
Igenis be kell csõdölnie, mert amellett, hogy teljesen ötlettelen játékokat találnak ki - most õszintén, szerinted mennyi ideig tartott amíg kibrainstromingolták az AC-t pl.? Tudom a jó ötlet jöhet egy szemvillantás alatt is a fürdõkádban, de nincs az AC-ben semmi de semmi, amitõl különleges lenne -, még ilyen DRM-es, meg korábban is sokszor elcseszett védelemmel szúrtak ki az emberekkel.
Mondok olyan fejlesztõt akire felnézek: Bioware
Pl. Jade Empire.
Lehet, hogy nem a legsikeresebb alkotás, de legalább mertek vállalni, és nekem tetszett is. Onthatták volna az RTS-s rakatszám, de volt bennük annyi, hogy kockáztattak. Újítottak.
Meg persze még a nagy Baldur's Gate sem élt meg egy folytatásnál többet, pedig mennyivel egyszerûbb lenne még egy folytatást csinálni.
De persze ott volt az MDK, a KoToR, Mass Effect - bár ezzel nem voltam kibékülve.
Hozzáteszem amit õk megcsináltak a Jade Empire-el, aztán én már évekkel ezelõtt hiányoltam a piacról.
Ha egy kicsit még jobban rászánják az idõt és feltupírozzák, kicsit mozgalmasabbá, látványosabbá teszik, akkor tuti, hogy bombasiker lett volna.