A tömeg önmagában nem hiszem, hogy probléma lenne, hacsak nem jár valami gyakorlati hátránnyal (pl. ráállnak a questadó NPC-kre)...
, kepzeld el, mikor egyszerre 3000 ember probalja ugyanazt a questet megcsinalni.
Ezzel számolni kell, és vagy instancolni a régiókat (mint az Age of Conan-ban), vagy úgy megoldani a questrendszert, hogy az azonos questet végzõ emberkék ne zavarják egymást (most csak rémlik valami, hogy mintha a Warhammer Online esetén volt ez normálisan megoldva tán?).
Viszont azt sem akarjak, hogy 2 het utan meg ne legyen eleg ember instazni, stb. A szerver osszevonas meg annyira azert nem egyszeru, adatok mergelese, nevek, stb.
Szvsz hacsak nem sikerül alapból olyan elégedettség-faktort adni a játékosoknak, hogy a többség igenis maradni akarjon, akkor a szerver-összevonások elõbb-utóbb elkerülhetettlenek.
En inkabb ulok egy kicsit a queueban :)
Izlések és pofonok. Én speciel utálom a quene-t. :)
Az Aion esetében például én csak azért vettem meg a játékot, mert a barátaimnak bejött a játék, amúgy nekem legfeljebb az ázsiai karakter-kinézet volt talán az egyetlen, ami tetszett a játékban. Egy viszonylag rossz játékkal is el tudok lenni, ha cserébe jó társasággal tudok együtt lenni (jó, a Cataclyst esetén már határozottan nemet mondtam, nekem nagyon elegem van a WoW-ból...). Csak az Aion esetén úgy nézett ki, hogy õk a head-startal elindultak egy szerveren, ami viszont irgalmatlanul feltöltõdött, és 2+ órás várakozásra is volt példa. Õk nem akartak eljönni onnan és elveszteni a már elõrehaladott karaktereket (ez persze nem a játék hibája, hanem az övék :D), én nem akartam órákig sorban állni, szóval kb. háromszor belogoltam egy normális populációjú szerverre, megállapítottam, hogy az Aion nem az én játékom (ezt amúgy a haverok is megállapították, õk sem fizettek be második hónapra, de ebben annak is része volt, hogy a végére nagyon megutálták õk is a hosszú sorokat), és cancel subscription...