Azért a WAR-nak a Conannak is meg volt a maga oka, hogy miért bukott be, a Conan gyakorlatilag egy early beta volt megjelenéskor, és hiába lett egy jó játék belõle egy év alatt, addigra már beállt egy relatíve alacsony elõfizetõ számon. A WAR-al is hasonló problémák voltak csak kisebb léptékben, egy nagyon jó rendszer volt szerintem, de kb 2-3 hónapig játszottam csak vele, mert úgy éreztem nincs semmi olyan élvezhetõ tartalom, vagy cél ami hosszútávon odaköthetne a játékhoz.
Én hiszek abban, hogy ha egy játék nagyon jó, akkor a kritikusok és a játékosok be tudják annyira reklámozni, hogy nõni fog szépen az elõfizetõszám. Az egész azon múlik, hogy valóban olyan színvonalas-e az egész játék mint amilyen az elsõ zóna volt béta 1-ben, tényleg olyan élvezetesek lesznek-e a Rift eventek mert ebbõl még nem lehetett sokat látni, és ami még szintén nagyon fontos, hogy élvezetes értelmes és balanceos PvP legyen benne(Bár ez nyílván nem mindenkinek ugyanolyan fontos).