"PCn nincs lobby jobb esetben. Szerverek vannak, ahova be lehet lépni.
P2P-t nem lehet stabilizálni... a távolság miatt mindig lehet lagg."
Ez oké, bár:
MW2-ben vannak már szerverek, de lobby-nál, vagyis p2p-nél is csak az elején voltak laggolások, mostanában nem találkoztam vele.
"Killstreakek túl erõsek. Killstreakeket össze lehet kötni... ez pl kempeléshez vezet. Egy jó streak miatt akár egy perc alatt összejöhet nuke ra, amitõl vége lesz a játéknak."
Battlefield-nél meg a jármûvek, és a sniperek csinálják ugyanaez, ha most csak a 2 játékot tekintjük elsõsorban, de bármit megemlíthetnék...Crysis 2-õt is pl.
"Cloud egy nagy rakás szar. Nem menti el a játékot, van, hogy magától eltûnik minden..."
Ez nemtudom hogy lehet, nálam ilyen nem volt még hogy elveszik a mentés, szerintem USER balfaszság inkább az oka, de ebben ha ez igaz és a rendszer okozza vagy okozta, akkor egyetértek ez így valóban fos dolog.