CS egyenként még mindig sokkal népszerûbb az összes codnál együttvéve, ázsiában meg a random free2play játékok is, nem véletlen hogy oda is terveznek egy codot.
Nem halott itt semmi, csak más a piac, mások az igények, így is bõven megtérülhetnek a fejlesztések. A kis indie projectek meg egyszerûen virágoznak, most pl. a Terrariából elsõ nap eladtak 200 ezret, 4 ember csinálta.. Itt tényleg csak a minõségen múlik, hogy mi lesz sikeres.
Ha csak a nagy számokat néznénk, akkor konzolon is felvethetnénk hogy mi sikeres, hiszen a codhoz képest mindenbõl 5x kevesebbet adnak el a legjobb esetben, online ott is van 1-2 játék évente amivel sokan játszanak, aztán halál.
Az agyonreklámozott új codok azért halottak PC-n, mert egyszerûen nincs közössége, mw2 tönkretette ezzel a p2p megoldással, black ops meg azzal hogy nem jobb játék mint pl a cod4. Hiába lézeng a public servereken több ezer ember, több mint korábban, nem tudsz felmenni irc-re és találni 4-et magad mellé egy komoly meccsre, az igazi codosok mind a régi részeknél maradtak, itt csak alkalmi hobbijátékosok vannak, sikerült megalkotni a PC-s konzolos közösséget az utóbbi 2 évben.. Az hogy te, mint egy full random tps játékos vagy a cod magyar védõszentje teljesen jól illusztrálja ezt.