Ez nem folytatás, nyilván nem is merték számozni, se nem AC: 2,5, hanem AC:2 kántinyú, minden azzal járó sutasággal és kimagasló dologal.
Tetszett:
- atom hangulatos az egész még mindig, az egyetlen sandbox játék ( meg az MC:LA ) amit végigjátszottam ebben a grenerációban már harmadjára
- még mindig tökéletes irányítás és mászkálás az épületeken
- még mindig lenyûgözõ az az aprólékosság, odafigyelés ahogy egy várost életre keltettek a fejlesztõk az épületekkel és a benne élõ emberekkel, az ember úgy érzi mint ha a leg eldugottabb sarokokat is kiemelet odafigyeléssel és munkával alkottták volna meg...
- minden nevezetesség maximálisam visszaadja a hangulatot, a Kolosszeum, vagy a Vatikán vagy a Bazilikák, Templomok mind mind festõi szépségûek és habár Róma nem volt olyan látványos mint pl Velence mégis elég változatosra sikeredett és kiválóan átjönnek az egyes városrészek hangulatai és a látványa + óriási az egész
- törénetvezetés hangulatos volt és érdekes
- kimondottan tetszett hogy a feladatok nagy részében nem kellett harcolni, hanem lopakodni és úgy bejutni és likvidálni 1-1 ember, vagyí csak valamit megszerezni hogy nem vehetnek észre mert akkor bukta, így volt kihívás nem csak hentelésrõl szólt ( ami alog volt benne mondjuk az 1hez képest, de a kettõbe is több volt ) + ha fullosra akarta az ember megoldni akkor ahol lehetett õlni ott sem volt muszáj a legtöbb esetben és meg lehetett oldalni lopakodással és furfangal
+ habár maga a történet nem volt olyan jó Rómában a végén a jelennel visszahozták egálra a kettõhöz képest a dolgokat
Ami nem tetszett:
- sííírva könyörög a játék egy cover rendszerért... nem 1-2 esetben azon buktam a dolgot mert csak úgy tudtam kinézni a fal mögül hogy véletlen kiléptem onnan + a gugolás hiánya nagyon bosszantó
- idiótán nézett ki hogy a nagy husáng a derekára volt felvarrva... miért nem a hátán hordja?
- most már nagyon unalmas az 1 gombos harc, hisz semmi kihívás nincs benne az ég világon
- nem volt olyan sok mellékküldi, bár amik voltak az ütõsek és jól felépítettek
- a befejezés megint ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ hogy dölnének bel a kardjukba szint volt... :)
- ennél is ugyan az érzõdik minta POPnál, hogy az utolsó utáni puskaport lõtték el , bár a POP minden szempontból ( egyesekben jóóval ) gyengébb ennél, de hiába ezen generáció szülötte az AC, nagyon ráfér már egy kis megreformálás és továbblépés gondolok itt a cover rendszer behozatala, real time harc ( nem egy gomb nyomogatása és animáció nézése ) pl harci képességek ( specializálódás kardokra, husángokra, puskára stb stb... ), valami kezdetleges, de ötletes xp rendszerrel is akár stb...
Lényegében ami újnak momdható volt benne az az hogy Assasinsokat kellett felkérn azokat "menedzselni" és ha kellett a segítségünkre voltak. No ez xp rendszerben ment, mert ha elküldtem õket küldetésre akkor kaptak azért xpt és fejléõdött a fegyver vagy az armor, attól függ mit fejlesztettem nekik, no de azon kívül nem volt sok értelme hogy idõt vett "el" a hátékból mert kockázat nélkül maxra lehetett õket fejleszteni nem túl hosszú idõ alatt, no és onnantól kezdve olyan hatalom volt a kezemeben... nekem meg sem kellett mozdulni, csak hívtam õket és mindenkit lemészároltak egy szempillantás alatt... annyi jó dolog volt benne hogy ezekkel észrevétlenül lehetett bejutni helyekre mert õk öltek nekem csak nézni kellett és ha eltakarították a katonákat az útból akkor mehettem tovább észrevétlenül.
Még mindig nagyon erõs 9/10 és végtelenül profi munka.