Már többször leírtam, de nem lehet elégszer, a sajtó által marhaságokkal tömött agyakból minden kihullik..
Szóval sok ezer éves történelmi tapasztalat, hogy a közlekedés-szállítás felvirágzása az érintett területek (városok, városállamok, régiók vagy épp birodalmak) felvirágzását vonja maga után.
Ennek az ellentettje is igaz: a közlekedés-szállítás leromlása hatására hanyatlásnak indul az érintett terület is.
Ez kisebb földrazi léptékben és napjainkban is mûködik. Meg lehet figyelni a fizetõparkolás hatását az érintett terület boltjaira, majd a lakosság összetételére! Bárki végigmehet a belsõ körúton (4-6-os villamos vonala) vagy az Üllõi út belsõbb szakaszán, de lehetne sorolni a helyeket, és láthatja a lehúzott redõnyöket, az üresen álló poros kirakatokat, az "Eladó" táblákat évrõl évre növekvõ számban. És a lakosság elõregedést (jobbik esetben) vagy épp az összetétel megváltozását (hadd ne ragozzam)
Az értelmes, elõrejutni és boldogulni akaró, tervezgetõ, álmodozó és szorgalmasan dolgozó emberek menekülnek az olyan nyomorultrohadék területekrõl, ahol a közlekedést drasztikusan megnehezítik. És ez így van jól.
Reménykedjünk, hogy erre egyszer rájönnek a hatalom igazi birtokosai is. Feltéve, hogy jószándékúak... ami iránt vannak kétségeim, de ez más lapra tartozik.