A szûk keresztmetszetet itt arra értem, hogy ugyebár leülnek a tervezõk, belõni a játékot, eltervezgetni, milyen legyen a játékmenet stb stb.
De csak az alapgépet vehetik alapul, ugyanis a te általad is említett kiegészítõ-kontroller, opcionális, nem jár az alapgéphez, ergo nem is terveznek rá olyan játékot, ami ennek a kontrollernek a képességeit maximálisan ki tudná használni - te lehet, hogy kényelmesebbnek érzed, de ez egy más dolog - ugyanis ez esetben már a hagyományos gamepad-al okozna komoly gondot az irányítás.
Tehát itt a gampad a szûk keresztmetszet, ahhoz kel igazodni az fogja megadni azt a minimál játékvezérlést, amihez gyakorlatilag az egész játékot tervezni kell. Komplexebb vezérlést nem találhatnak ki, ugyanis akkor már gamepaddal vagy nehezen vagy sehogy sem lenne irányítható a játék.
Lehet, hogy a te általad leírt vezérlõt is tudod használni, de olyan játékot nem csinálhatnak, amit csak ezzel tudsz használni.
Errõl szól itt a szák keresztmetszet és ezért van ez nagyon behatárolva.
Hozzátéve, hogy amint írtad FPS - mondjuk pont ez a játékstílus a pécé védjegye. Na, akkor az amúgy eddig fertelmes gamepad-os FPS-ezést felválthatja egy ilyen, de nem csak FPS-bõl áll a világ. Nézz meg pl egy StarCraft-ot, hogy mennyi gombot használnak a jobb játékosok.
Amúgy néztem, használtan 13.000 forint, ebbõl már veszek pécére egy Razer DeathAddert, ami azért a kontroller-technológia egy topja.
De amúgy pécére meg eleve így lehet fejleszteni, mert van normális defualt kotnroller.
Nézz meg egy pécére portolt konzolos játékot.
A többségben egér nuku, kurzorral lehet a menüben lépkedni ielltve négy-hat gomb le van bindolva a pécé billentyûire, szóval fertelem.
Ez a szûk keresztmetszet.
Majd ha defaultban jönnek az ilyen FragFX-ek, plusz még egy billentyû-féle is esetleg, akkor már elhárul az akadály, a bóvli, faék egyszerûségû konzolos játékok eltakarítása elõl.