Ez is egy érdekes megközelítés, csak sajnos nem helytálló. Attól függetlenül, hogy vannak ennél mérföldekkel nagyobb problémák a világban, attól még ha már ez a téma, beszélhetünk errõl is, hogy mi a véleményünk.
Nem azért csinálnak folytatásokat, mert annyian sírnak értük, hanem mert ezek jól bejáratott nevek, amibõl többet fognak tudni eladni. Mert hát hú Splinter Cell, elsõ 3-4 nagyon jó volt, 5. is legyen már meg hogy teljes legyen. Olyan irányba viszik a játékfejlesztéseket - fõként a kiadók kapzsisága (ebbe beletartozik pl. ak onzolok erõltetett népszerûsítése a játékkínálat fejlesztésével), amik nekem/nekünk nem tetszenek.
"NFS-ek nél nem sírnak annyira hogy csunya folytatás és az Underground-ig az is nagyon igényes volt"
Egy Need for Speedes cikknél olvasd végig a hozzászólásokat, és rájössz hogy ez sem helytálló. Nagyon sokan már az Undergroundot sem szerették, nekem mondjuk a Most Wanted volt az utolsó játszható rész. Habár vicces, mert kb. 1 hónapja megpróbáltam játszani vele, és egybõl töröltem is, mert átszoktam kicsit a nem ûrhajószerûen kanyarodó autókhoz (pl. Colin Mcrae Dirt). Ettõl függetlenül azt még úgyahogy igényes résznek tartom, ami azért tudott élvezetet nyújtani.
"DRM-en sírtok itt ezerrel, irigyellek benneteket hogy nincs más probléma. "
Hogy hogy következik a DRM kritizálásából hogy nincs más probléma, nemértem. A DRM + költséget jelentett, kiszúrás azokkal szemben akik megvették eredetiben (fõként azokkal, akik netfüggetlenül szeretnének játszani, például laptopon, bárhol vannak) - fõleg hogy single játék. Pláne úgy, hogy föl is törték a játékot.
Az AC2 jól sikerült, sokan megvették, de nem a DRM miatt (nem vették volna kevesebben ha nincs DRM, legalábbis nem jelentõs mennyiségbõl, mert jópáran meg elriadtak ezmiatt).
Splintert talán a coop mentette meg, mert az még tényleg elment egy jókis akciójátékként, csak ne a Splinter Cell nevét használták volna rá, mert ez nem az volt (coopban még csak a szereplõ sem Sam Fisher).