Olyan szolgáltatást kell csinálni, hogy a warezoló vagy fizessen, vagy ne tudja használni.
Ez a legjobb módja annak hogy a konkurrencia felé tereld a vásárlóidat. Legjobb ellenpélda erre az Oracle. Letöltheted a teljes SQL szervert ingyen, azt csinálsz vele amit akarsz - kivéve üzleti célú felhasználást. A cégeknek van pénzük megvenni 1 milka / procimagos áron a szajrét, neked nincs. Ezt õj is tudják, és nem a diákokon, hobbi home usereken akarják halára nyerészkedni magukat. És mûködik a dolog, az Oracle nem épp egy csõdközeli kft. Az ingyenességgel elérik azt hogy te az õ terméküket fogod megtanulni használni, aztán majd a cégnél ahol dolgozni fogsz, azt fogod kérni a munkádhoz, nem a konkurrenciát. Pedig õk is hasukra üthetnének, és beírhatnának egy nagy számot hogy mennyi zsétõl esnek el a warez miatt, mint ahogy a többiek csinálják...
A WoW sikere az hogy egyszerûen jó játékot írtak. Van 1000 hasonló, mégis mindenki ezzel játszik (én nem, de elismerem a tehetségüket). A Diablo 2 is nagy dobásuk volt, holott nem voltál rákényszerítve havidíj fizetésére, szarrá warezolhattad magad, mégis etalon lett. Mert a Battle.net megért annyi pénzt. Mondjuk havidíjat nem fizetnék érte, de egyszeri pénzkidobást megért. Viszont az undorító dolog amikor már a singleplayer módot is folyamatos netkapcsolathoz kötik - lásd: Prince of Persia, Assassin Creed 2, Settlers 7. Ha nincs neted, akkor ne is használd a megvásárolt tulajdonodat (tulajdon = használati jog)? Egyre több embernek mobilnetje van, ami korlátos, már csak azért se lehet leszarom üzemmódban lógni a neten.