Pedig bizony nagyrészt a warez az oka. A konzolos és PC-s eladásokból látszik.
Másik oldalon állnál kíváncsi lennék mit mondanál a PC-s és konzolos letöltési/eladási/felhasználó szám arányt egymás mellé állítva. És ez a lényeg...
Tudom, hogy konzolra is lehet warezolni, de nem csak töredéke teszi ezt meg. Miért is?
1. kitiltások a közösségi lehetõségekbõl
2. egyéb szankciók, pontok törlése stb. ami tud fájni ha más online játékokkal meg játszol
3. Sok-sok ember nem tudja vagy nem foglalkozik konzolos anyagok letöltögetésével (rengeteget ismerek ilyent)
4. Lehetséges az is, hogy ahol van konzol ott nincs számítógép (igaz egyre ritkább az ilyen, de ebbõl is ismerek párat)
Az elsõ két pont nagyon erõs visszatartó erõ. Én magam sem kockáztatnám meg a warezt. És mielõtt valaki nekem jönne, hogy mindent megveszel? Nem. Csak azt, ami megérdemli és van néhány ilyen. Az is elõfordult többször, hogy letöltöttem egy játékot, végigjátszottam és olyan szinten élveztem, hogy megvettem a végigjátszás után értékelve a készítõk teljesítményét.